اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان خبر داد

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در همدان با شعار روز بدون خودرو

سخنگوی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان از برگزاری همایش همگانی دوچرخه‌سواری با شعار روز بدون خودرو به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در این استان خبر داد.

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در همدان با شعار روز بدون خودرو

بهروز عدالتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، همایش دوچرخه‌سواری همگانی با شعار «روز بدون خودرو» به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در بخش آقایان برگزار می‌شود و از نظر تفاوت سنی و حضور نونهالان تا پیشکسوتان گسترد‌گی بیشتری نسبت به همایش‌های پیاده‌روی دارد.

سخنگوی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان ادامه داد: قطعاً این کار که برای نخستین بار در همدان صورت می‌گیرد بازتاب گسترده‌ای در کشور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این روز را به نام روز بدون خودرو معرفی خواهیم کرد تا فرهنگ استفاده از دوچرخه در سطح مردم همدان اشاعه پیدا کند و با توجه به خیابان‌ها و وسعت شهر همدان این کار به گسترش فرهنگ ترافیک کمک شایانی خواهد کرد.

به گفته عدالتی، دوچرخه‌سواری از رشته‌های کم‌هزینه‌ای است که مسئولان نیز در سال‌های اخیر به شدت به فکر جایگزین کردن آن به‌ جای استفاده از خودرو افتاده‌اند تا از ترافیک‌های سنگین شهری و میزان شدت آلودگی هوا بکاهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این همایش جمع زیادی از دوستداران رشته ورزشی دوچرخه‌سواری با سوار شدن بر این وسیله نقلیه کم‌هزینه، بدون مزاحمت و فارغ از آلودگی حضور یابند.

سخنگوی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان تصریح کرد: این همایش پنجشنبه 18 مهرماه رأس ساعت 9 صبح از مقابل درب مخابرات در میدان آرامگاه بوعلی سینا آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در پایان این همایش که با هدف رشد و توسعه رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در بخش همگانی برگزار می‌شود، هدایایی به قید قرعه به 34 نفر از شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول