اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک سال وقفه

تور دوچرخه‌سواری «میلاد دو نور» در استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از برگزاری تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور بعد از یک سال وقفه در استان مرکزی خبر داد.

تور دوچرخه‌سواری «میلاد دو نور» در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، خسرو قمری پیش از ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور بیش از 15 سال قدمت دارد که سال گذشته به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد و تلاش داریم امسال این تور را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی این مسابقات آبان‌‌ماه امسال برگزار خواهد شد که با توجه به مشکلات اعتباری در سطح وسیعی نخواهد بود، اما تلاش داریم از سال آینده این تور را در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت برسانیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از انعقاد تفاهمنامه با فدراسیون همگانی خبر داد و گفت: براساس این تفاهمنامه که به منظور گسترش و توسعه ورزش دوچرخه‌سواری و همگانی به امضا رسیده است، همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری با هم برگزار خواهند شد.

قمری اظهار کرد: در گذشته بیش از 15 ورزشکار در لیگ‌های برتر و دسته یک حضور داشتند که به دلیل کاهش تعداد باشگاه‌ها از این تعداد کاسته شده که این امر زنگ خطری برای دوچرخه‌سواری است و نشان می‌دهد ورود به بخش قهرمانی دوچرخه‌سواری تاکنون ورود موفقی نبوده است و این بخش به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به عنوان یکی از فدراسیون‌های برتر جهان در توسعه رشته دوچرخه‌سواری شناخته می‌شود، گفت: سال گذشته از مجموع برنامه‌های تقویم ورزشی بیش از 96 درصد برنامه‌ها به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/87002/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول