اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قروه:

رشد 350 درصدی جمع‌آوری محصولات ضد فرهنگی

فرمانده انتظامی قروه از کاهش 25 درصدی وقوع جرائم خشن و رشد 206 درصدی کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی 92 درصدی کشف تجهیزات دریافت ماهواره، 350 درصدی محصولات ضدفرهنگی و 193 درصدی سلاح غیرمجاز خبر داد.

رشد 350 درصدی جمع‌آوری محصولات ضد فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرضا هاشمی‌فر در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهرستان اظهار کرد: دشمن با شبیخون فرهنگی به دنبال ترویج روحیه وابستگی به فرهنگ غربی، زدودن اعتماد به نفس، گسترش فساد، فحشا و ابتذال است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری فرهنگ را مایه اصلی هویت ملت‌ها دانست و افزود: امروز دشمنان با تمام توان خود اعتقادات و باورهای ملت ما را مورد هدف قرار داده است.

هاشمی‌فر اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به عنوان نوک پیکان دفاع از ارزش‌ها در تمامی صحنه‌ها حاضر است.

وی افزود: حضور نیروهای متعهد، متخصص و به کارگیری تکنیک‌ها و تجهیزات روز در این نیرو و به همراه داشتن پشتیبانی و حمایت قاطع مردم و سایر نیروهای مسلح، با وجود به راه افتادن جنگ و ناامنی در منطقه، در امنیت کشورمان کوچکترین خللی وارد نشده است.

فرمانده انتظامی قروه بصیرت، هوشیاری، تقویت مبانی دینی و شناساندن دقیق دشمن به جامعه را در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار موثر دانست و افزود: تهاجم فرهنگی واقعیتی است که باید با تدبیر و هوشیاری به مقابله با آن پرداخت و هرگز از آن غافل نشد.

هاشمی‌فر به برنامه‌ریزی‌های میلیاردی دشمنان اسلام و ایران در قالب برنامه‌های رسانه‌ای، اشاره و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و الگوسازی غربی، مهم‌ترین هدفی است که در این برنامه‌ها نسل جوان و نوجوان ما را نشانه گرفته است تا اتکا به نفس آنان را از بین برده و افق مقابل چشم آینده‌سازان ایران اسلامی را تیره، مبهم و وهم‌آلود جلوه دهند.

به گفته وی، فلسفه وجودی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران، جلب رضایت الهی، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، مردم‌محوری و حرکت به سوی برقراری امنیت پایدار در منطقه و مقابله با اراده‌های باطلی است که در آن سوی مرزها سرمایه‌گذاری‌های کلانی را برای بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان و اخلال در نظم و امنیت کشور دارند.

وی با اشاره به سهم بزرگ نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: امروز پلیس و نیروهای مسلح با تهدیدات و آسیب‌های منطقه کاملاً آشنا هستند و سرافرازانه در جبهه جنگ سخت و نرم، آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

هاشمی‌فر ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را فصل مشترک دغدغه مسئولان مذهبی، انتظامی و دیگر نهادها برشمرد و گفت: همدلی و مشارکت همه مردم و نهادها، این معضلات را ریشه‌کن خواهد کرد.

وی افزود: نیروهای انتظامی در مبارزه با مفاسد اجتماعی، دستگیری متهمان، انهدام باندهای مواد مخدر و قاچاق و پیشگیری از وقوع جرائم، باغبان عدالت اجتماعی هستند که آفت‌ها را می‌زدایند تا درخت تنومند عدالت به شکوفه بنشیند.

فرمانده انتظامی منطقه قروه میوه‌های حیات‌بخش این درخت را اعتماد، سلامت، پویایی، نشاط و رشد و خداباوری اعلام کرد.

هاشمی‌فر در پایان، کاهش 25 درصدی وقوع جرائم خشن و رشد 206 درصدی کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی 92 درصدی کشف تجهیزات دریافت ماهواره، 350 درصدی محصولات ضدفرهنگی و 193 درصدی سلاح غیرمجاز را از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی قروه در برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت و فرهنگ عنوان کرد.

انتهای پیام/79009/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول