اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

تقویت ایمان و تبعیت از رهبر راه غلبه بر مستکبران است

امام جمعه سنندج با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در تلاش هستند از هر طریق ممکن در راه پیشرفت ایران سنگ‌اندازی کنند، گفت: تقویت ایمان و تبعیت از رهبر راه غلبه بر آن‌ها است.

تقویت ایمان و تبعیت از رهبر راه غلبه بر مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: باید برای وجود نعمت امنیت شکرگزار خداوند باشیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی برخی جوانان به بیراهه رفته و برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کنند، ادامه داد: ما موافق این‌گونه اعمال نیستیم و نیروی انتظامی باید با آن‌ها برخورد کند.

خطیب جمعه سنندج ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند به روز استاندارد اشاره کرد و افزود: تمامی مدیرانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید با تلاش بیشتر زمینه بهره‌مندی جامعه از فضایی مناسب‌تر و سالم‌تر را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج افزود: طبق آموزه‌های دینی، بهترین مردمان کسی است که فایده‌اش برای مردم بیشتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید همواره به فرمایشات رهبر توجه داشته باشند، اظهار داشت: آمریکا و انگلیس مخالف نظام، اسلام و انقلاب بوده و در تلاش هستند از هر طریق ممکن در راه ایران سنگ‌اندازی کنند.

ماموستا مجتهدی افزود: در برابر این‌گونه اعمال دشمنان ما باید ایمان خود را تقویت کنیم و در راه حفظ دستاوردها و حرکت در مسیر آرمان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه در هفته آینده عید قربان را در پیش‌رو داریم که برای تمام مسلمانان جهان مقدس است، گفت: دعای خیر مردم در روز عید قربان از سوی خداوند پذیرفته خواهد شد.

ماموستا مجتهدی با اشاره به احادیثی بر اهمیت روز عرفه نیز تاکید کرد و گفت: روزه گرفتن در این روز به اندازه 10 هزار روز اجر و پاداش دارد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اگر کسی ایمان داشته باشد و در روز عرفه روزه بگیرد از سوی ذات حق بخشیده خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه حرکت جامعه به سمت فضایی دینی‌تر فراهم شود.

انتهای پیام/79012/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول