اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان بابل:

جشنواره ورزشی قربان تا غدیر در بابل برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: در هفته تربیت بدنی جشنواره ورزشی قربان تا غدیر در بابل برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی قربان تا غدیر در بابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حبیب‌الله امیرنیا پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بخش مرکزی بابل در روستای آغوز بن اظهار داشت: پیاده‌روی خانوادگی بخش لاله آباد نیز هفته آینده در بابل برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از حامیان برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی بخش مرکزی بابل افزود: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر در هفته تربیت بدنی با همکاری شهرداری و شورای شهر بابل، جشنواره ورزشی از قربان تا غدیر ویژه بانوان و آقایان در بخش‌های ششگانه بابل برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این جشنواره از دوشنبه 29 مهرماه در زمین ورزشی شهدای هفت‌تیر و سالن سردار سجودی بابل برگزار می‌شود.

امیرنیا بیان داشت: مسابقه طناب کشی، فوتبال دستی، مسابقه دو و میدانی سه کیلومتری و مسابقات جانبی از بخش‌های مهم جشنواره ورزشی از قربان تا غدیر بابل است.

رئیس ورزش و جوانان بابل در ادامه با اعلام اینکه در هفته تربیت بدنی افتتاح پروژه ورزشی در دستور کار ما قرار ندارد گفت: تلاش داریم پروژه نیمه کاره‌ی این شهر ساماندهی شود.

وی بازدید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به اتفاق نمایندگان مردم بابل در مجلس از پروژه‌های نیمه کاره ورزشی و نشست برای بررسی و رفع مشکلات موجود و تسریع در روند احداث پروژه‌ها را از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان بابل اعلام کرد.

انتهای پیام/86009/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول