اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

توسعه ورزش بدون امنیت امکانپذیر نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توسعه ورزش که نیاز اولیه آن امنیت و آرامش جامعه است بدون مشارکت و همدلی نیروهای سبز پوش ناجا امکان‌پذیر نیست.

توسعه ورزش بدون امنیت امکانپذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته ناجا با توجه به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: در سایه تعامل میان اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی است که ورزش حرکتی رو به جلو خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بدون حضور ماموران نیروی انتظامی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی امکان‌پذیر نیست، چرا که این عزیزان برقرار کننده نظم و امنیت مسابقات هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: بدون شک بخش زیادی از موفقیت‌های حوزه ورزش این استان حاصل تعامل و همراهی نیروی انتظامی است.

ملکی ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎمی را ﺣﺎﻓﻆ ﻧﻈﻢ و اﻣﻨﯿﺖ ﻣﺮدم دانست و ﮔﻔﺖ: همدلی ﻣﻮﺟﻮد ﻣﯿﺎن ﻣﺮدم و ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎمی و ایجاد ﻓﻀﺎیی اﻣﻦ در اﺳﺘﺎن، ﻣﻮﺟﺒﺎت اﻓﺰاﯾﺶ سرمایه‌ﮔﺬاری و آﻣﺎده ﺷﺪن ﺑﺴﺘﺮ ﺗﻮسعه در حوزه ورزش استان را فراهم خواهد ساخت.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز با بیان اینکه ورزش و امنیت با یکدیگر همسو هستند، اظهار داشت: همانطور که اداره ورزش برای سلامتی افراد جامعه تلاش می‌کند، نیروی انتظامی نیز خود را موظف می‌داند در برقراری امنیت یاریگر اداره ورزش و جوانان باشد.

سردار عزیز‌الله ملکی افزود:  انسجام و تعامل بین نیروی انتظامی و ورزش استان نیاز ورزش بوده و این امر به خوبی محقق شده است.

وی ورزش را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش معضلات اجتماعی و مشکلات روحی و روانی و جسمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول