اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اقدامات فرهنگی حلقه مفقوده فعالیت‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدامات ارزشی و فرهنگی حلقه مفقوده فعالیت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

اقدامات فرهنگی حلقه مفقوده فعالیت‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه نخستین گنجواره شعر سراسری امام جواد (ع) اظهار داشت: ائمه اطهار سرلوحه کار همه به ویژه ورزشکاران هستند.

وی حلقه مفقوده ورزش را اقدامات و کارهای ارزشی و فرهنگی دانست و افزود: با ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و جوانان بسیاری از مشکلات این حوزه کاسته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به میزبانی زنجان از جشنواره شعر عاشورایی اشاره و تصریح کرد: حدود یک ماه آینده زنجان میزبان جوانان عاشورایی خواهد بود.

این مقام مسئول میزبانی از جوانان عاشورایی را حق مردم زنجان دانست و اضافه کرد: شهر شور و شعور حسینی باید میزبان جوانان و شعر عاشورایی هم باشد.

رحمانی به گنجواره شعر امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: دبیرخانه دائمی این گنجواره مانند شعر عاشورایی در زنجان مستقر می‌شود.

وی به موفقیت‌های استان زنجان در عرصه‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: این موفقیت‌های مرهون همدلی و خلوص نیت جوانان این دیار است.

شایان ذکر است، گنجواره شعر امام جواد (ع) با ارسال 300 شعر از حدود 180 شاعر در زنجان ارزیابی و پس از داوری از شاعران 15 اثر تجلیل شد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول