اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

کسب 109 مدال توسط کاروان ورزشی مازندران

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کسب 109 مدال کاروان ورزشی در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی خبر داد.

کسب 109 مدال توسط کاروان ورزشی مازندران

هاشم جمشیدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کاروان ورزشی مازندران در قالب تیم‌های مختلف تیم ملی موفق به کسب 109 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

وی گفت: در سال 92 نخستین مدال کاروان ورزش مازندران را امیرحسین فضلی در رشته وزنه‌برداری و آخرین مدال که 109 بود را عادل غلامی در ترکیب تیم ملی والیبال برای کشورمان به ارمغان آورد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران درباره مجمع‌های برگزار نشده هیئت‌های ورزشی مازندران افزود: در حال حاضر چند هیئت ورزشی در استان با سمت سرپرستی اداره می‌شوند که به زودی با هماهنگی فدراسیون و برگزاری مجمع عمومی تکلیف روسا این هیئت‌ها نیز معرفی می‌شوند.

جمشیدپناه با اشاره به برگزاری مجمع عمومی هیئت کاراته استان ابراز داشت: با توجه به هماهنگی که با فدراسیون انجام شد، مجمع هیئت کاراته استان این هفته در ساری با حضور اعضا مجمع برگزار می‌شود.

وی درباره پروژه چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت: پروژه چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید و از این بابت مشکلی نیست ولی به خاطر بارندگی چند روز اخیر در شمال به علت چسباندگی چمن در این ورزشگاه مناسب نیست.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران ابراز داشت: چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی از چمن‌های خوب و استاندارد بین‌المللی است که امیدواریم دو نماینده فوتبال مازندران در روی این چمن دل هزاران هوادار را خوشحال کنند.

جمشیدپناه به موفقیت تیم‌های نساجی و سایپا شمال در لیگ فوتبال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این دو تیم از باشگاه‌های خوب فوتبال استان محسوب می‌شوند که باید از هرنظر حمایت شوند.

وی در پایان افزود: بهتر است که دو نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور برای آشنایی و شرایط  بازی کردن روی چمن مصنوعی یکی دو هفته  در استادیوم شهدای ساری بازی کنند تا پس از انجام تمرینات و آمادگی خوب بازیکنان روی چمن مصنوعی قائمشهر به میدان بروند.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول