اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال صورت می‌‎گیرد

پاس همدان در خانه به دنبال خم کردن یزد لوله

تیم فوتبال پاس در دومین مصاف خانگی خود در این فصل جام آزادگان در پی کسب پیروزی برابر حریف خود تیم یزد لوله است.

پاس همدان در خانه به دنبال خم کردن یزد لوله

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هفته چهارم خود در شهرهای مختلف و با انجام 12 بازی در دو گروه یک و دو پیگیری خواهد شد.

سبزپوشان همدانی امسال کار سختی را در لیگ یک دارند و در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه است.

دیر بسته شدن و تأخیر در شروع تمرینات بدنسازی و آمادگی پیش از فصل باعث شد تا در هفته‌های اول با شرایط نسبی برای رویاروی با حریفان به میدان بروند که منتهی به کسب یک پیروزی خانگی برابر نفت مسجدسلیمان و شکست سنگین برابر تیم آلومینیوم هرمزگان شد.

جدا شدن اسکلت اصلی فصل قبل تیم پاس باعث شد تا خورشیدی و همکارانش در کادر فنی مشکلات زیادی را برای جذب بهترین‌های فوتبال ایران با بضاعت مالی باشگاه داشته باشند اما با استفاده از بازیکن بومی و تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات امسال لیگ یک کرده‌اند.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته سوم این مسابقات بنا بر قرعه‌کشی ابتدای فصل استراحت داشت و فرصت خوبی برای کادر فنی این تیم فراهم شد تا بتوانند تمرینات پرفشاری را برای رسیدن به شرایط مطلوب تیم‌شان در دستور کار قرار بدهند.

همچنین مداوای بازیکنان مصدوم این تیم که در اردوی آماده‌سازی سرعین پیش از فصل و همچنین دو بازی ابتدایی دچار مشکل شده بود بهبود یافته و برای در خدمت بودن تیم مشکلی ندارند.

شاگردان مجتبی خورشیدی در هفته چهارم این مسابقات باید برابر تیم یزد لوله و در ورزشگاه خودی قرار بگیرند و برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند برد در این دیدار هستند.

با آنالیزی که توسط کادر فنی از تیم حریف انجام شده به گفته مسئولان تیم پاس با ترکیبی جدید نسبت به دو بازی قبلی برای این مسابقه به میدان خواهند رفت.

نکته جالبی که در بازی این دو تیم وجود دارد هر دو برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم هرمزگان در ابتدای فصل به میدان روند و تیم پاس سه امتیاز و یزد لوله دو امتیاز از این دیدارها به دست آوردند.

تیم فوتبال به دلیل ارتفاع بالای همدان با اتوبوس به این شهر سفر کرده و با وجود سنگ‌اندازی تیم میزبان برای در اختیار گذاشتن زمین تمرینی با پرداخت هزینه از هیئت فوتبال همدان زمین تمرین گرفته و یک جلسه تمرین در همدان انجام دادند.

هر دو تیم با آنالیز هم به نقاط ضعف و قوت تیم مقابل آشنایی دارند و روز جمعه برای ارائه یک بازی هجومی و زیبا که منتهی به کسب امتیاز شود به میدان می‌روند.

بنا به اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دیدار بین تیم‌های پاس همدان و یزد لوله که روز جمعه 19 مهر و از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد جواد شرفی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و حسن انتظاری (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که حسین عرب‌براقی به عنوان ناظر در این مسابقه حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال دسته یک و در گروه دوم تیم فوتبال پاس همدان با سه امتیاز در رده هفتم و تیم میهمان یزد لوله با کسب دو امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفتند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول