اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

چیزی برای از دست دادن نداریم و هر بازی حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرایط در لیگ دسته اول به گونه‌ای است که هر بازی حکم فینال دارد و هر تیمی که برای صعود می‌جنگد قدرت و ضعف تیم حریف اهمیتی ندارد.

چیزی برای از دست دادن نداریم و هر بازی حکم فینال دارد

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: پخش شدن بازیکنان خوب ایران و سرریز لیگ برتر در همه تیم‌های لیگ یکی سطح مسابقات امسال را بالاتر از قبل کرده است.

وی افزود: عملکردی که در سه هفته نخست بازی‌ها از همه تیم‌ها دیدیم حکایت از یک لیگ قدرتی و سخت دارد که باید برای هر بازی با برنامه باشیم تا بتوانیم در کورس قهرمانی و دلخوش صعود به لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: شرایط در لیگ دسته اول به گونه‌ای است که هر بازی حکم فینال دارد و هر تیمی که برای صعود می‌جنگد سطح کیفی و نفراتی که در تیم حریف حضور دارند، اهمیتی ندارد.

به گفته وی؛ تیم پاس امسال لیاقت لیگ برتری شدن را دارد و با بازیکنانی که جذب این تیم شدند و حمایتی که هر تیم از نظر مالی، امکانات و حتی معنوی انتظار دارد، می‌توانیم به راحتی و با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم.

خورشیدی با بیان اینکه از تعطیلات اجباری که برای تیم فراهم شده بود نهایت استفاده را بردیم، ابراز داشت: در هفته سوم با فراهم شدن استراحت تیم، تمرینات بدنسازی را که قبل از فصل ناقص انجام شده بود، تکمیل کردیم.

وی ادامه داد: تأخیری که در شروع تمرینات و جمع شدن تیم داشتیم، در این یک هفته تا حدی زیادی برطرف شد و برای رسیدن به شرایط مطلوب از نظر بدنی تا هفته پنجم باید منتظر شویم.

سرمربی پاس همدان در ادامه با اشاره به بازی تیمش برابر تیم یزد لوله خاطرنشان کرد: هر دو تیم یک نقطه مشترک دارند و  آن هم در دو هفته اول با دو تیم آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان بازی کردیم.

وی گفت: تیم یزد از دو بازی دو امتیاز و ما سه امتیاز کسب کردیم و این نقطه قوت تیم ماست تا برابر این تیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم و از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

خورشیدی با ابراز خرسندی از رسیدن همه مصدومان تیمش به این بازی گفت: با تلاش کادر پزشکی همه مصدومانی که از ابتدای فصل در اختیار نداشتیم به این بازی رسیدند و با امید به خدا روز جمعه یک بازی خوب ارائه می‌کنیم تا سه امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه تیم یزد بسیار دونده و جنگنده در زمین ظاهر می‌شود، تصریح کرد: برای مقابله با جوانی و دوندگی تیم حریف، ترکیب خوبی روانه میدان می‌کنیم تا با استفاده از حمایت تماشاگران همدانی به دومین سه امتیاز این فصل دست پیدا کنیم.

بنا بر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دیدار بین تیم‌های پاس همدان و یزد لوله که روز جمعه 19 مهر و از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد، جواد شرفی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و حسن انتظاری (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و حسین عرب‌براقی به عنوان ناظر در این مسابقه حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال دسته یک و در گروه دوم تیم فوتبال پاس همدان با سه امتیاز در رده هفتم و تیم میهمان یزد لوله با کسب دو امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفتند.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول