اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس با درایت خود در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس با درایت و جلب رضایت مردم توانسته است در مقابل تمام توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کند.

پلیس با درایت خود در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: خدمت به مردم و مکتبی بودن دو ویژگی بارز نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با این دو شاخصه مهم از سایر پلیس‌های جهان متمایز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی این ادعا را دارد که یک پلیس عقیدتی و مکتبی است که با داشتن روحیه اعتقادی و ایمان هم در برابر قانون و هم مردم و هم مقام معظم رهبری سر تسلیم فرود می‌آورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: امسال پلیس با هدف تحقق بخشیدن فرمان مقام عظمای ولایت مبنی بر کسب رضایت‌مندی مردم شعار " اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری و روز آمدی را برای امسال انتخاب کرده و این وظیفه پلیس را حساس‌تر کرده است.

این فرمانده انتظامی از نیروی انتظامی به عنوان پلیس هوشمند و کار آمد یاد کرد و گفت: این افتخار برای پلیس است که با درایت و جلب رضایت مردم توانسته است در مقابل تمام توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کند.

دولتی با تاکید بر ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی های پلیس اضافه کرد: پلیس باید در راستای ارتقاء بر بینش عقیدتی و ایمانی خود تلاش کرده و مهارت‌های لازم را در جهت پاسخگویی به خواسته‌های مردم ارتقاء دهد.

وی قانون مداری را از ویژگی‌های بارز پلیس خواند و تصریح کرد: اگر پلیس بتواند در جامعه احقاق حق کند و قانون‌مدار باشد آن زمان می‌تواند ادعا کند یک پلیس ولایی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم به خوبی عملکرد پلیس را زیر نظر دارند بر رعایت حقوق شهروندی از سوی کارکنان تاکید کرد.

وی گفت: آموزش و آگاه‌سازی باید هم در درون سازمان و هم در بین مردم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و باید همه آحاد مردم نسبت به آسیب‌های جامعه آگاه شوند.

انتهای پیام/2246/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول