اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن به دنبال ریشه‌کنی ارزش‌های انقلاب است

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخالفین و دشمنان درصدد ریشه‌کنی انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن هستند.

دشمن به دنبال ریشه‌کنی ارزش‌های انقلاب است

علی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در حاشیه اجلاس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که به دعوت این دانشگاه به یاسوج سفر کرده بود، اظهار کرد: از سال 61 تا 65 توفیق داشتم که مسئولیت ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته باشم.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد به کارهای جهادی که در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب در این استان صورت می‌گرفت اشاره کرد و گفت: در آن دوره و در اوایل انقلاب بحث‌های سیاسی امروز آن‌چنان مطرح نبود و دو دسته انقلابی و ضد انقلاب مطرح بود که بچه‌های انقلاب محکم در برابر تفکر ضد انقلابی می‌ایستادند.

نماینده مجلس ششم شورای اسلامی وظیفه امروز همه در کشور را حمایت از انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن دانست و گفت: اعتقاد من بر این است که همه باید از گذشته‌ها و برخی اشتباهات درس بگیریم چرا که انقلاب در پیچ تاریخی حساسی است.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد به دشمنی مخالفین انقلاب و اهداف آن‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است که ریشه انقلاب و ارزش‌های آن را بزند که باید حول محور وحدت این اجازه را به معاندین و دشمنان و بدخواهان ندهیم.

قنبری حمایت از دولت را کلام رهبری دانست و افزود: همه باید در راستای این فرموده رهبری برای حمایت از دولت گام برداریم تا بتوانیم در برابر ترفندهای دشمن موفق باشیم.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول