اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد

پیشگیری از سرقت احشام در آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از پیشگیری سرقت احشام با توجه به نزدیکی به عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

پیشگیری از سرقت احشام در آبیک

منصور خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: طی سه ماه گذشته در نشستی که با فرماندهان پاسگاه‌های بخش مرکزی و بشاریات، رئیس کلانتری و پلیس پیشگیری شهرستان آبیک داشتیم، تدابیر لازم برای پیشگیری از سرقت احشام در آستانه عید قربان اندیشیده شد.

وی افزود: همچنین با دامداران، مدیران دامداری‌ها و گاوداری‌ها و معتمدین و شوراهای اسلامی روستاهایی که احتمال وقوع سرقت در آن واحدها و روستاها وجود داشت، جلسه‌ای برگزار و نکات لازم را هشدار و تذکر داده‌ شده است.

این مسئول ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت احشام، برخی از افراد را نیز به نیروی انتظامی دعوت کردیم و حتی برخی از کارشناسان به صورت میدانی در روستاها حضور یافته و ایرادات موجود را به دامداران تذکر و بیان کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون سرقت احشامی در شهرستان آبیک صورت نگرفته که امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت گرفته تا 20 روز دیگر که به عید سعید قربان باقی مانده، شاهد سرقت هیچ احشامی در هیچ نقطه‌ای از شهرستان نباشیم.

خدایی بیان کرد: چون در این 20 روز باقی مانده به عید سعید قربان، مردم به دام نیازمند هستند و خرید و فروش راحت‌تر است و زود هم این امر تحقق می‌یابد، احتمال سرقت احشام افزایش می‌یابد، اقدامات پیشگیری از سرقت احشام در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام/77006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول