اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

وضعیت تولید در مازندران دلگیرکننده است

رئیس اتاق بازرگانی مازندران شرایط تولید در مازندران دلگیرکننده عنوان کرد.

وضعیت تولید در مازندران دلگیرکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه صبح امروز در همایش ملی توسعه پایدار بر محور اعتدال و عقلانیت در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساری، اظهار داشت: توسعه پایدار بر اساس مزیت‌های هر منطقه تنطیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مزیت‌های مازندران در چند حوزه قابل هدف‌گذاری و پیگیری است، ادامه داد: اگر توسعه پایدار با مزیت‌های گردشگری در استان هدف‌گذاری شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به رتبه چهارم مازندران در تولید کیوی، رتبه هفتم دنیا در تولید مرکبات و رتبه اول تولید گوشت سفید در کشور، اظهار داشت: 30 درصد جوجه یک روزه کشور در مازندران تولید می‌شود.

وی با اشاره به شرایط مناسب خطوط حمل و نقل در مازندران گفت: با وجود بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر جنوب دریا خزر که متصل به راه‌آهن است شرایط خوبی در زمینه حمل و نقل داریم که با فعال کردن سایر بنادر می‌توانیم توسعه پایدار داشته باشیم.

عشریه با اعلام اینکه تولید کنندگان سربازان اقتصادی هستند که به کمک دولت آمدند، یادآور شد: ایجاد اشتغال وظیفه دولت است ولی تولید کنندگان خودشان را سربازان اقتصادی نظام می‌دانند و باید در شرایط فعلی به کمک دولت بیایند.

وی با اعلام اینکه نباید مشکل را به گردن دولت بیندازیم، بیان داشت: در شرایط به وجود آمده فعالان اقتصادی و بانک‌های در این زمینه وظیفه حساس برعهده دارند.

عشریه با اعلام اینکه شرایط تولید در مازندران بسیار دلگیر کننده است،خاطر نشان کرد: در این شرایط بانک‌ها مقصر نیستند و در اندازه توان خود به ما کمک کردند اما دولت می‌تواند بانک‌ها را مورد حمایت قرار داده و بانک‌ها به فعالان اقتصادی کمک کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به شرایطی که در دهه 60 برای مازندران رقم خورد، ابراز داشت: امروز مازندران توسعه صنعتی و کشاورزی ندارد و اقتصاد فعلی مازندران نیز در شأن مردم این استان نیست.

این مسئول با اشاره به نقش حساس مازندران در روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تأکید کرد: با کمک رهبر انقلاب، تدبیر دولت و همکاری مناسب مردم تحریم‌ها را پشت‌سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/86007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول