اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

متقاضیان گیلانی برای دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ثبت نام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: متقاضیان و صاحبان واحدهای تولیدی و خدماتی گیلان برای دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان کشور ثبت‌نام کنند.

متقاضیان گیلانی برای دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری عصر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درباره فراخوان ثبت‌نام مذکور اظهار کرد: صاحبان واحدهای تولیدی و خدماتی که متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان هستند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته وی، اهدای تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان هر ساله در دو سطح ملی و استانی برای واحدهای تولیدی و خدماتی که در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثری ارائه کرده‌اند، توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: در این راستا واحدهایی که دارای شرایط انتخاب برای نمونه کشوری هستند باید با مراجعه به نشانی اینترنتیwww.Cppo.ir و یا www.hami-ngo.ir نسبت به دریافت و تکمیل فرم شماره یک و تحویل آن حداکثر تا تاریخ 15 آبان امسال به دبیرخانه سیاستگذاری و اجرای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان کشور واقع در تهران خیابان ولی‌عصر (عج) روبروی پارک ملت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طبقه سوم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که شرایط انتخاب واحد نمونه در سطح کشوری را ندارند باید ضمن مراجعه به سایت‌های مذکور فرم شماره یک را دریافت و تکمیل کرده و حداکثر تا تاریخ 15 آبان امسال به دبیرخانه استانی تحویل دهند.

منتظری آدرس دبیرخانه استانی را در طبقه دوم ساختمان شهید نورانی سازمان صنعت، معدن و تجارت در ساختمان بازرگانی سابق آقای قریشی ذکر کرد.

وی از واحدهای دارای شرایط تولیدی و خدماتی استان خواست تا در زمینه ثبت‌نام و تحویل مدارک لازم برای این انتخاب تسریع کنند.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول