اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه خبر داد

ثبت رکورد جدید در واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

رئیس واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد جدید تولید روزانه در واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

ثبت رکورد جدید در واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، محمدرضا اسماعیل‌پور اظهار کرد: کارکنان پرتلاش واحد گندله‌سازی در تاریخ  11 مهرماه امسال با ثبت رکورد 23 هزار و 450 تن، رکورد قبلی این واحد که به میزان 23 هزار و 370 تن و در تاریخ 19 تیرماه 90 محقق شده بود را ارتقا دادند.

اسماعیل‌پور افزود: تجربه و دانش فنی کارکنان بهره‌بردار که باعث آماده به‌کاری تجهیزات و افزایش بهره‌وری خط تولید شده است از یک طرف و پشتیبانی فنی کلیه واحدهای مرتبط باعث تحقق ثبت این رکورد شد.

وی با تشکر از همکاری و مساعدت کلیه واحدهای زنجیره تأمین و پشتیبانی فنی که در به ثمر رسیدن اهداف این مجموعه تلاش کردند، اظهار داشت: با اراده و پشتکاری که در مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه وجود دارد در آینده نیز شاهد رکوردهای جدیدی در این واحد خواهیم بود. 

انتهای پیام/2301/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول