اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 14 سال

تک فارم قم نایب قهرمان لیگ برتر تنیس آینده‌سازان کشور شد

تیم تنیس تک فارم قم موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تنیس آینده‌سازان باشگاه‌های کشور شد.

تک فارم قم نایب قهرمان لیگ برتر تنیس آینده‌سازان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال یکی از موفق‌ترین سال‌های حضور تنیس‌بازان قمی در مسابقات لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی تنیس کشور است و تنیس قم در تمام رده‌های سنی هر دو بخش دختران و پسران و همچنین آقایان و بانوان تا کنون سال موفقی را سپری کرده است.

قهرمانی در لیگ دسته دوم تنیس مردان و مقام سوم در لیگ دسته دوم بانوان کشور که راهیابی هر دو تیم به لیگ دسته اول را به همراه داشت و همچنین درخشش در هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا، حضور موفق در مسابقات تنیس غرب آسیا و چندین موفقیت دیگر، همگی موجب شده تا قم یکی از استان‌های موفق تنیس کشور در سال جاری لقب بگیرد.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ آینده‌سازان تنیس کشور با عنوان جام شهید حسین فهمیده در دو هفته به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای تبریز و ارومیه برگزار شد.

در این دوره از پیکارهای لیگ آینده‌سازان تنیس کشور 12 تیم البرز گاز کیش، تک فام قم، پرند تبریز، باشگاه تنیس آپت تهران، زرگری تبریز، هیئت تنیس قم، آکادمی تنیس پارسیان، آکادمی تنیس ارومیه، گل افشان البرز، آکادمی تنیس الیت همدان، برج‌سازان خراسان رضوی و هیئت تنیس البرز حضور داشتند.

با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دیدارهای دور رفت این مسابقات به میزبانی شهر تبریز برگزار شد و تیم‌های البرز گاز کیش، تک فام قم و آکادمی تنیس پارسیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر تنیس آینده‌سازان قهرمانی کشور در دور برگشت به میزبانی مجموعه شهید باکری شهر ارومیه برگزار شد و تیم‌های تنیس پسران البرز گاز کیش، آکادمی تنیس ارومیه و تک فام قم مقام‌های اول تا سوم دور برگشت را از آن خود کردند.

با احتساب مجموع رقابت‌های دورهای رفت و برگشت این دوره از مسابقات که بین 48 تنیسور در قالب 12 تیم برگزار شد، در مجموع تیم تنیس البرز گاز کیش مقام اول را از آن خود کرد و تیم‌های تنیس تک فام قم و آکادمی تنیس ارومیه مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

این در حالی است که سرداوری و داوری این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تنیس آینده‌سازان کشور به ترتیب بر عهده حمید رضایی، سینا ابراهیمیان به عنوان کمک سرداور از تهران، مجید چرندابی و اسماعیل داور پناه از آذربایجان شرقی و کمال داوودپور از آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول