اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 14 سال

جلالیان در تور تنیس آسیا صاحب 2 پیروزی متوالی شد

دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت چهره آینده‌دار تنیس قم در کسب دو پیروزی متوالی در هفته سوم رقابت‌های تور تنیس آسیا خبر داد.

جلالیان در تور تنیس آسیا صاحب 2 پیروزی متوالی شد

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از اینکه دیدارهای هفته سوم رقابت‌های تنیس تور قهرمانی پسران و دختران زیر 14 سال آسیا قرعه‌کشی شد، محمدحسین جلالیان چهره آینده‌دار تنیس قم شروع بسیار خوبی در این پیکارها داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا در حالی قرعه کشی شد که هفته سوم این بازی‌ها به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و طی آن به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم محمدحسین جلالیان در این رقابت‌ها حضور دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس بعد از برگزاری هفته‌های اول و دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال قهرمانی آسیا به میزبانی تهران، هفته سوم این مسابقات به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی قرعه‌کشی شد تا تنیسورها در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته در تبریز با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی افزود: این در شرایطی است که در بخش پسران 40 تنیسور حضور دارند و در ابتدا رقابت 16 تنیسور در جدول مقدماتی برگزار شد و سپس 24 تنیسور نیز در جدول اصلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و این در حالی است که در بخش دختران نیز 16 بازیکن در جدول اصلی بازی‌ها حضور دارند.

خاتمی خاطرنشان کرد: با برگزاری دو هفته این رقابت‌ها به میزبانی تهران، نمایندگان کشورمان موفق شدند عناوین قهرمانی را از آن خود کنند و خوشبختانه در بین نفراتی که توانستند در این پیکارها حتی به فینال راه یافته و افتخار آفرین شوند، محمدحسین جلالیان از قم نیز حاضر است.

وی افزود: مدیریت و سرداوری این رقابت‌ها بر عهده فرشاد صفتی و محسن خداپرست است و نورالله طاهری نیز مسئولیت هماهنگی بخش پسران و پریرخ احمدی نیز دستیار سرداور و مسئول هماهنگی بخش دختران این بازی‌ها محسوب می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: محمدحسین جلالیان ابتدا به مصاف امیرحسین روشنی رفت و توانست در نهایت دو بر صفر حریف خود را شکست بدهد، ضمن اینکه این تنیس‌باز ارزنده در دومین مسابقه خود در مقابل ایلیا خانبانی به برتری دو بر صفر دست یافت.

انتهای پیام/78002/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول