اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استانداری قزوین خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه چندجانبه برای ارتقای سطح دولت الکترونیک در قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: برای ساماندهی همکاری دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در زمینه ارتقای سطح دولت الکترونیک تفاهم‌نامه چندجانبه منعقد می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه چندجانبه برای ارتقای سطح دولت الکترونیک در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی عصر امروز در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه دولت الکترونیک با اهدافی که در قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برنامه پنجم توسعه برای این بخش در نظر گرفته شده، فاصله داریم.

وی افزود: بنابراین استفاده از ظرفیت‌های مختلف که در سطح استان قزوین از جمله بخش خصوصی وجود دارد، برای ارتقای این بخش ضروری است.

این مسئول اضافه کرد:‌ از سوی دیگر تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید برای جبران کمبودهای بخش دولت الکترونیک در این استان با یکدیگر همکاری کنند تا با تعامل با یکدیگر کمبودهای موجود برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین عنوان کرد: برای ساماندهی همکاری دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در زمینه ارتقای سطح دولت الکترونیک تفاهم‌نامه چندجانبه منعقد می‌شود.

درافشانی با اشاره به نتایج طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سال 91 تصریح کرد: هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مچ‌گیری و یا کسب امتیاز نیست بلکه شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها با هدف بهبود و اصلاح روندها و اقدامات است که از اهداف اجرای هر ساله این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: از سوی دیگر با انجام چنین ارزیابی‌هایی در سال‌های مختلف زمینه لازم برای بهبود وضعیت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین فراهم می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر ضعف‌های موجود در عملکرد دستگاه‌های اجرایی جبران نشود، زحمات مدیران و کارکنان آن‌ها از بین می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین بیان کرد:‌ بنابراین نتایج این ارزیابی برای دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌شود تا بر اساس آن نقشه راه خود را ترسیم کرده و برنامه‌های راهبردی خود را با مدنظر قرار دادن این نتایج تعریف کنند.

درافشانی خاطرنشان کرد: این طرح فرصتی برای محک توانمندی‌ها و وضعیت دستگاه‌های اجرای استان قزوین است که در اختیار مدیران قرار می‌گیرد؛ پس بنابراین از تمام دستگاه‌ها انتظار می‌رود در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول