اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده عنوان کرد

توانمندی سپاه برای مقابله با تهدیدات سایبری

فرمانده سپاه لنده با اشاره به حملات سایبری دشمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل جهت مقابله با تهدیدات سایبری دشمنان را با توجه به توانمندی نیروها دارد.

توانمندی سپاه برای مقابله با تهدیدات سایبری

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ پاسدار نورمحمد صحتی‌اصل عصر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، اظهار داشت: جنگ نرم چندسالی است که برعلیه کشورمان درحال اجرا بوده که باید با ارائه راهکارهای لازم به مقابله با پرداخت.

وی افزود: جنگ نرم و راه مقابله با آن مستلزم یک سری اهداف از پیش تعیین شده بوده که نیاز به برنامه‌ریزی و کار کارشناسی دقیق دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده اذعان داشت: سپاه پاسداران با توجه به رویکرد دشمنان نسبت به حمله‌های سایبری و جنگ نرم این آمادگی را دارد تا به بهترین شکل ممکن پاسخی کوبنده به آن‌ها داده و راه نفوذ و جلوی حملات آن‌ها را ببندد.

وی عنوان کرد: جنگ نرم و عملیات روانی طراحی پیچیده و گسترده‌ای دارد که باید با شناخت دقیق اهداف دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرد.

صحتی‌اصل با اشاره به نقش بسیج در پاسخ‌دهی به حملات سایبری، خاطرنشان کرد: تهدیدات گسترده در چند سال اخیر برعلیه ایران به وسیله جنگ نرم و تهدیدات سایبری با هوشمندی وتوانمندی بسیجیان تاکنون خنثی شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: هوشیاری و توانمندی بسیجیان و پاسداران در مقابله با جنگ نرم با تشکیل جلسات و نشست‌های بصیرتی روشنگری این آگاه سازی را ایجاد کرده و اهداف دشمنان را شناسایی و روشن ساخت و با برنامه‌ریزی دقیق به مقابله با تهاجم فرهنگی و حملات سایبری آنان پرداخته است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: برای مقابله با جنگ نرم باید توانمندی سایبری خود را بالا ببریم تا نسبت به این تهدیدات بتوانیم اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول