اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان:

دفاتر پیشخوان نقش عمده‌‏ای در تحقق دولت الکترونیک دارند

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: دفاتر پیشخوان نقش عمده و کلیدی در تحقق دولت الکترونیک ایفا می‏‌کنند.

دفاتر پیشخوان نقش عمده‌‏ای در تحقق دولت الکترونیک دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏‌زاده ظهر امروز در اولین گردهمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان با بیان اینکه 57 دفتر پیشخوان دولت شهری در استان سمنان فعالند که شروع کار آنها از سال 83 است، اظهار داشت: شرکت توزیع برق سمنان، ارائه خدمات خود در این دفاتر را از سال 84 آغاز کرده و در حال حاضر از 11 دفتر شهری برای ارائه 15 خدمت به مشتریان بهره‏‌گیری می‏کند.

وی با عنوان اینکه تحقق دولت الکترونیک و استفاده از بستر سیستم اطلاعاتی مدیریت به عنوان چشم‏‌انداز آتی ارائه خدمات بدون مراجعه حضوری است، ادامه داد: استانداردهای خدمات غیرحضوری به مشتریان در صنعت برق تدوین شده و مقدمات اجرایی آن در چهار شرکت به صورت پایلوت آماده شده که استان سمنان هم یکی از آنهاست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان تصریح کرد: از مجموع 15 خدمت قابل ارائه در حوزه فعالیت صنعت توزیع برق استان سمنان از ابتدای سال 84 تاکنون در دفاتر پیشخوان دولت، قریب 500 هزار خدمت به انجام رسیده است.

موسوی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت‏‌های آرمان شهر آن است که مردم بدون ترددهای اضافی، خدمات مورد نیاز را اخذ کنند و کاهش آلودگی محیط زیست، صرفه‌‏جویی در وقت، هزینه و سوخت مهم‏ترین ویژگی‏‌های این دفاتر به شمار می‏‌رود.

گفتنی است؛ این گردهمایی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، رئیس کانون سراسری دفاتر پیشخوان دولت در کشور، اعضای کارگروه و مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول