اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر هند:

هند برای افزایش حجم کارهای تجاری خود در منطقه آزاد چابهار اهتمام دارد

سفیر هند از اهتمام کشورش برای مشارکت در تبادلات و افزایش حجم تجارت در منطفه آزاد چابهار تاکید کرد.

هند برای افزایش حجم کارهای تجاری خود در منطقه آزاد چابهار اهتمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط منطقه آزاد چابهار، به منظور گسترش فعالیت‎های تجاری و صنعتی از طریق سیستان و بلوچستان و کشور هند، نشست تخصصی مدیران اقتصادی منطقه آزاد چابهار و گروه هندی در سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

سفیر هند و هیئت همراه ضمن بازدید از منطقه چابهار با شرکت در نشست اقتصادی بر اهتمام آن کشور به مشارکت در تبادلات و افزایش حجم تجارت در این منطقه تاکید کرده و همچنین بر قصد کشور متبوعه خود مبنی بر اجرای آزمایشی ارسال بار از طریق چابهار به مرز میلک ابراز تمایل کردند.

در ادامه دی پی سریو استاوا از علاقه‌مندی دولت خود برای سرمایه‎گذاری در بخش‎های توسعه ترانزیت و تجارت، استفاده از بندر چابهار برای تامین نیازهای سایر استان‎های کشور جمهوری اسلامی ایران و نیز علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت منطقه آزاد چابهار نام برد.

اعضای اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار در ادامه از تجار هندی نیز برای عضویت در اتاق بازرگانی دعوت به عمل آورده و تاکید کرد همانند اعضای ایرانی با آنها رفتار خواهد شد.

در ادامه جلسه گزارش مختصری از وضعیت اقتصادی، جغرافیایی و همچنین تجارت از طریق بندر چابهار به حضار ارائه شد تا زمینه های تعامل و همکاری فراهم شود.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول