اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌از امروز تا 28 شهریور ماه

جشنواره مونسون در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

منطقه آزاد چابهار با برگزاری جشنواره مونسون از امروز لغایت 28 شهریور ماه، بار دیگر زیبایی‌ها و جاذبه‌های خود را به رخ مقاصد گردشگری می‌کشد.

جشنواره مونسون در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: تاریخ برگزاری این جشنواره که قدمتی هم‌پای خود سازمان دارد، مملو از خاطرات، شادی‌ها، شور و نشاط و در یک جمله نور و رنگ و صداست که در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و از جمله موسیقی آیینی برگزار می‌شود.

سعید رحمانی افزود: جشنواره مونسون به عنوان رویداد مهم فرهنگی از قابلیت ثبت در تقویم جشنواره‌های ملی برخوردار و فراتر از آن نقطه تلاقی اقتصاد و هنر در منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار به حساب می آید.با برگزاری جشنواره مونسون، منطقه آزاد چابهار بار دیگر زیبایی‎ها و جاذبه‎های خود را به رخ مقاصد گردشگری می‎کشد.

وی منطقه آزاد را از معدود مناطق بین فرهنگی با هم‌ زیستی مسالمت آمیز اقوام ایرانی برشمرد و بیان داشت: بیان فرهنگ و جاذبه‎های بی نظیر این منطقه از زبان هنر، گویاترین پیامی ست که این سازمان خود را  ملزم به بازتاب آن دانسته و بی گمان در این مسیر، رساترین صدا، صدای هنرمندان منتخب کشور خواهد بود که از قاب تصویر جشنواره مونسون، هنرنمایی می‎کنند.

در ادامه رحمانی گفت: نام این جشنواره الهام گرفته از جاذبه طبیعی و بی نظیر منطقه یعنی بادهای مونسون می باشد و آن را از جمله رویدادهای مهم در بین مناطق آزاد کشور برشمرد.

گفتنی است: جشنواره تابستانی از 21 تا 28 شهریور در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

جشنواره تابستانی منطقه آزاد چابهاردر بخش های متنوع از جمله: موسیقی پاپ، اجرای نمایش های طنز و کمدی، اجرای برنامه های ارزشی منجمله: تواشیح، همسرایی توسط گروه های بین المللی، با حضور مجریان توانمند صدا و سیما، مسابقات هنری و فرهنگی، اجرای موسیقی بومی و محلی، دعوت از بازیگران محبوب سینما و سریال‎های تلویزیونی، اجرای برنامه‎های متنوع تقلید صدا، اجرای عملیات آکروباتیک و ژانگولر توسط گروه‎های بین المللی، شعبده بازی و تردستی و آتش بازی و غیره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75007/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول