اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

10 درصد موضوعات اجتماعی به پلیس مربوط می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه میزان مراجعه‌های به پلیس از سوی مردم کاهش یابد، گفت: فقط 10 درصد موضوع‌های اجتماعی مربوط به پلیس می‌شود.

10 درصد موضوعات اجتماعی به پلیس مربوط می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در همایش تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه‌های ترافیکی در سالن سرپرستی بانک ملی مازندران با اشاره به جایگاه بالای امنیت و آرامش در جامعه، گفت: نقش مردم در ایجاد امنیت و آرامش و همکاری با پلیس از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در بعضی از کشورهای جهان ده‌ها سال برنامه‌هایی برای ایجاد برقراری و امنیت و کاهش تلفات جاده‌ای اجرا می‌شود،تصریح کرد: اما کشور ایران در همین چند سال اخیر با برنامه‌ریزی بسیار مناسب و همکاری مردم توانست کاهش تلفات جاده‌ای چشمگیری داشته باشد.

جعفری‌نسب یکی از موارد پیشرفت ایران اسلامی را متحد بودن ملت ایران در تمام زمینه‌ها دانست و بیان کرد: با ایجاد تعامل و هماهنگی بین تمام دستگاه‌های اجرایی و به ویژه مردم، کشور را به سمت و سوی پیشرفت هدایت کنیم.

وی یکی از دلایل وجود ناامنی در بعضی از نقاط کشور و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه بی‌برنامگی در بعضی از مراتب و سطوح مختلف آموزشی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: وجود خلأ و از هم گسستگی در بعضی از مراتب جامعه موجب به وجود آوردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده است.

جعفری‌نسب تاکید کرد: باید آموزش فرهنگ ترافیک و مسائل اجتماعی را از درون خانواده‌ها آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش فرهنگ ترافیک باید از پایه شروع شود، تاکید کرد: آموزش و پرورش و مهدکودک‌ها از مهم‌ترین مکان‌ها برای آموزش جوانان و کودکان برای آینده است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران خواستار نواخته شدن زنگ فرهنگ ترافیک در جامعه شد و بیان کرد: باید نحوه صحیح رانندگی و برقراری امنیت را از درون جامعه و خانواده آغاز کنیم.

جعفری‌نسب با انتقاد از اینکه خانواده‌ها نباید به دلیل هر مسئله کوچکی پلیس را وارد دعواهای خانوادگی کنند،اظهار داشت: مسائل زناشویی و دعوای خانوادگی به پلیس مربوط نمی‌شود.

وی تصریح کرد: اختلافات درون خانوادگی و زناشویی باید مورد درمان روان‌‌شناس قرار گیرد.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه دعواهای خانوادگی و زناشویی کار پلیس را برای مبارزه با مسائل مهم‌تر مانند جلوگیری از قاچاق و برخورد با اشرار و اوباش و هنجارشکنان اجتماعی مختل کرده است،گفت: در طول سال پلیس بیشترین وقت خود را برای میانجی‌گری بین خانواده‌ها و مسائل زناشویی می‌گذارد که این مسائل به روان‌شناس ارتباط دارد.

وی با اعلام اینکه میزان مراجعه‌های به پلیس از سوی مردم کاهش یابد، بیان داشت: فقط 10 درصد موضوع‌های اجتماعی مربوط به پلیس می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان مازندران عنوان کرد: علت بسیاری از طلاق‌ها به مسائل اجتماعی و درون‌خانواده‌ای مربوط می‌شود.

جعفری‌نسب به برگزاری مداوم مراسم‌های تجلیل از شهروندان قانونمند تاکید کرد و گفت: مدیریت اجتماعی را در خانواده‌ها و جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول