اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته ناجا صورت می‌گیرد

پاسخگویی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس به شهروندان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس فردا پنج‌شنبه در مرکز 197 شیراز حضور می‌یابد و پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

پاسخگویی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس به شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فریبا استواری با بیان اینکه فردا ششمین روز از هفته ناجا با عنوان «ولایت‌مداری، تکلیف‌مداری، ایثار و شهادت»، نامگذاری شده است اظهار داشت: برنامه‌هایی متناسب با شعار این روز برنامه‌ریزی شده است که به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: اهدای خون توسط کارکنان فرماندهی انتظامی فارس، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: فردا پنج‌شنبه مصادف با ششمین روز از هفته ناجا سرهنگ علی ذوالقدری سرپرست رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس در دفتر نظارت همگانی (197) حضور یافته و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان می‌شود.

استواری افزود: این دیدار از ساعت 9 تا 12 ظهر صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 197 تماس حاصل کرده و یا با مراجعه به آدرس چهارراه سینما سعدی، خیابان شوریده شیرازی، دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی فارس (197) مشکلات خود را به صورت حضوری مطرح کنند.‌‌

انتهای پیام/2448/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول