اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد عنوان کرد

عملکرد مثبت پلیس علی‌رغم کاستی‌ها

فرماندار شهرستان ملارد گفت: علی‌رغم کاستی‌ها و سختی‌های موجود، پلیس در این شهرستان تمام توان خود را برای حفاظت از حقوق مردم و برقراری امنیت به کار بسته است.

عملکرد مثبت پلیس علی‌رغم کاستی‌ها

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در هر جامعه‌ای برای تحقق اهداف توسعه‌ای و رسیدن به ثبات و آرامش،‌ عملکرد پلیس اهمیت بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر ماموران پلیس به وظائف خود به درستی عمل نکنند، هرج و مرج و بی‌ثباتی بر جامعه حاکم شده و مردم نمی‌توانند به راحتی زندگی روزمره خود را پیگیری کنند.

این مسئول افزود: در این گونه جوامع هیچ طرح توسعه‌ای محقق نمی‌شود، برای اینکه دست‌یابی به توسعه پایدار نیازمند داشتن فضایی آرام و همراه با امنیت است.

فردی در پاسخ به این پرسش که عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ملارد را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: طی مدتی که در این شهرستان مسئولیت دارم، از نزدیک با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی آشنا بوده و می‌دانم که علی‌رغم کاستی‌ها و سختی‌های موجود، پلیس در این شهرستان تمام توان خود را برای حفاظت از حقوق مردم و برقراری امنیت به کار بسته است.

وی تاکید کرد: امنیت امروز ما در شهرستان ملارد حاصل تلاش بی‌وقفه پلیس است و از این جهت مردم رضایت‌مندی خوبی دارند.

* همه باید از نیروی انتظامی حمایت کنیم

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد اظهار داشت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های پلیس و موفقیت این نیرو، به دلیل اهمیت و حساسیتی که کار نیروی انتظامی دارد، همه باید از پلیس حمایت کنیم.

فردی افزود: پلیس حامی مردم است و از سوی دیگر، مردم نیز باید از نیروی انتظامی حمایت کرده و با رعایت قانون، آنها را در برخورد با اخلال‌گران و قانون‌شکنان همراهی کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع موفقیت پلیس در برابر مخلان نظم و امنیت نیازمند تعامل متقابل پلیس و مردم است.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول