اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بهار:

برقراری نظم به میزان مشارکت مردم با پلیس بستگی دارد

بخشدار مرکزی بهار گفت: برقراری نظم و امنیت در جامعه به میزان مشارکت آحاد جامعه با پلیس بستگی دارد و این تعامل و همکاری تنها با مشارکت مردمی به وجود می‌آید.

برقراری نظم به میزان مشارکت مردم با پلیس بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، اکبر غلامی پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در آموزشگاه شاهد شهید سلیمانی شهر بهار با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند افزود: ماموران ناجا شبانه‌روز برای تامین امنیت شهروندان کوشیده و در این راه جان خود را نیز به خطر انداخته‌اند.

وی اضافه کرد: برقراری نظم و امنیت در جامعه به میزان مشارکت آحاد جامعه با پلیس بستگی دارد و این تعامل و همکاری تنها با مشارکت مردمی به وجود می‌آید.

بخشدار مرکزی بهار گفت: دو نعمت مجهول خداوندی یعنی سلامت و امنیت در زندگی بسیار مهم هستند به طوری که تا انسان به مصیبتی گرفتار نشود و سلامت او در خطر نیافتد ارزش این دو نعمت را نمی‌داند.

وی با تأکید به مأموریت و وظایف مهم نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت به نقش مردم در ایجاد امنیت پرداخت و تصریح کرد: اقتدار کشور در گرو امنیت است و با امنیت به توسعه دست خواهیم یافت.

وی افزود: همیاران پلیس نیز در راستای ایجاد نظم و امنیت نقش مؤثری دارند که باید به این نقش اهمیت ویژه‌ای داده شود.

در ادامه مدیر راهور شهرستان بهار به اهداف برگزاری این همایش اشاره و  اظهار کرد: از اهداف مهم این همایش فرهنگسازی و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین دانش‌آموزان است.

سیروس عمید با تأکید بر اینکه سعی بر این است که آموزش باعث افزایش دانش، افزایش دانش باعث تغییر نگرش و تغییر نگرش باعث تغییر رفتار شود، گفت: آموزش‌های لازم برای همیاران پلیس ارائه می‌شود.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود آموزش‌های لازم از سنین کودکی ارائه شود تا فرهنگ ترافیک در سطح جامعه نهادینه شود.

 مدیر راهور شهرستان بهار خاطرنشان کرد: آحاد مردم یا به عنوان فرد در خانواده و یا به عنوان فرد در جامعه نقش اساسی در تولید و برقراری نظم و  امنیت اجتماعی دارند.

وی اظهار داشت: امنیتی در جامعه پایدار است که متکی به مردم بوده و مردم در آن نقش جدی‌تری ایفا کنند.

انتهای پیام/89028/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول