اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرگان خبر داد

تشکیل پلیس پارک در گرگان / فعالیت 300 واحد عملیاتی در نهارخوران

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ضمن اعلام خبر تشکیل پلیس پارک در گرگان گفت: در تابستان سال جاری بیش از 300 واحد عملیاتی برای برقراری نظم و امنیت در نهارخوران گرگان تشکیل شد.

تشکیل پلیس پارک در گرگان / فعالیت 300 واحد عملیاتی در نهارخوران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عارف‎نژاد صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای برقراری نظم و امنیت بیشتر در پارک‎های سطح شهر گرگان ما پلیس پارک‎ها را تشکیل داده‎ایم.

وی ادامه داد: پلیس پارک‎ با استفاده از موتورسیکلت به صورت مستمر و مداوم سرکشی از پارک‎ها و تفرجگاه‎ها را در دستور کار خود دارد.

عارف‎نژاد بیان کرد: خوشبختانه در بحث امنیت پارک‎ها مشکل خاصی نداریم و در این مدت نیز دستگیری‎ها و برخوردهای قاطعانه خوبی با متخلفان، مجرمان و مزاحمان نوامیس مردم صورت گرفته است.

حضور نامحسوس و پوششی پلیس در پارک‎ها

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: عوامل و ماموران پلیس در بسیاری از موارد به صورت پوششی در پارک‎های مهم شهر همواره به صورت نامحسوس در اجرای وظایف خود اقدام می‎کنند.

عارف‎نژاد افزود: در موارد متعددی متخلفان و مجرمان توسط عوامل پوششی و نامحسوس پلیس در سطح پارک‎های گرگان دستگیر شده‎اند.

وی متذکر شد: اما گستردگی کار بسیار بالا است و ممکن است در نقطه‎ای اتفاقی رخ دهد که از چشم پلیس پنهان بماند که در اینجا همراهی و همکاری مردم با پلیس نیاز است.

فعالیت 300 واحد عملیاتی در نهارخوران گرگان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: در تابستان امسال نیروی انتظامی شهرستان گرگان 300 واحد عملیاتی فعال در تفرجگاه نهارخوران داشته که این آمار بی‎سابقه‎ای بوده است.

عارف‎نژاد تاکید کرد: در برخی از مزاحمت‎ها در سطح شهر و پارک‌ها فرد هم مقصر است و باید سهم افراد در بروز این اتفاق‎ها را نیز در نظر گرفت.

وی متذکر شد: متاسفانه خانمی که با پوشش نامناسب و زننده در یک پارک حاضر می‎شود آیا نباید این احتمال نسبت به افراد ناباب را بدهد که نگاه شیطنت آمیزی به سمتش داشته باشد؟

عارف‎نژاد در پایان تاکید کرد: در بسیاری از موارد باید خود فرد مسائل را رعایت کند تا مشکلی برایش رخ ندهد اما در هر صورت نیروهای پلیس در سطح شهرستان گرگان فعال، آماده و هوشیار هستند و با هر متخلف و مجرمی برخورد قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/83004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول