اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

ایمنی اصل اساسی پیشگیری از وقوع حوادث است

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: ایمنی و رعایت قوانین اصل اساسی و مهم در پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

ایمنی اصل اساسی پیشگیری از وقوع حوادث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی صبح امروز در مراسم تجلیل از موتورسواران و شهروندان قانونمند ترافیکی شهرستان خلخال اظهار داشت: بیشترین صدمه و آسیب به موتورسواران در زمان حادثه و تصادف از ناحیه سر وارد می‌شود و لازم است موتورسواران در این زمینه دقت و ایمنی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: زمانی که یک موتور‌سوار با بیمه، کلاه ایمنی و رعایت قانون ترافیکی در شهر تردد می‌کند نوعی فرهنگ‌سازی برای کسانی است که قانون را زیر پا می‌گذارند و بدون کلاه ایمنی در شهر تردد کرده و گاهاً موجب حوادث ناگوار برای جامعه و خانواده‌ها می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال خطاب به موتورسواران گفت: سرعت غیر‌مجاز و نداشتن بیمه نیز مشکلات بعدی را به دنبال داشته و با ظهور حادثه خانواده نیز درگیر مشکلات حادثه‌دیدگان می‌شود.

بهمنی رعایت قانون را وظیفه همگانی دانست و افزود: قانون برای ماست و پلیس نیز مثل یک دوست در کنار ما است و قانون عملی نخواهد شد مگر با رعایت و تعامل مردم و پلیس.

 

 

وی تصریح کرد: ایمنی و رعایت قوانین اصل اساسی و مهم در پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

این مسئول در ادامه سخنان از موتورسواران خواست تا به راهنمایی‌ها و توصیه‌های پلیس راهور در خصوص اخذ گواهینامه، رعایت قانون ترافیکی و عبور و مرور در شهر توجه کنند تا دیگر شاهد حوادث ناگوار جرحی و فوتی در حوزه موتورسواران نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رژه موتورسیکلت‌سواران در خلخال از میدان جانبازان شهر خلخال آغاز شد و با ادامه مسیر در خیابان امام (ره) و بلوار 17 شهریور در میدان بسیج خلخال با تجلیل از شهروندان قانونمند ترافیکی به پنج نفر کلاه ایمنی از سوی نیروی انتظامی شهرستان و پلیس راهور اهدا شد.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول