اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

دریافت بیش از 200 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی شهریور ماه سال‌جاری بیش از 200 فقره گزارش و شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است.

دریافت بیش از 200 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 71 فقره از گزارشات دریافتی طی شهریور ماه سال‌جاری متعلق به شهرستان زنجان بوده است.

وی با اشاره به اینکه 82 فقره از گزارشات و شکایات مردمی از شهرستان ابهر دریافت شده است، تصریح کرد: 20 فقره از گزارشات نیز از شهرستان خدابنده به مجمع امور صنفی استان زنجان رسیده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 25 مورد از شکایات و گزارشات دریافت شده طی شهریور ماه سال‌جاری از شهرستان خرم‌دره بوده است، اضافه کرد: 10 فقره از گزارشات و شکایات دریافتی نیز به شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود تعلق دارد.

شریفی با اشاره به اینکه 48 فقره از گزارشات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان به صورت تلفنی بوده است، ادامه داد: 36 مورد از گزارشات مردمی رسیده نیز به صورت حضوری ثبت شده است.

این مسئول تعداد گزارشات کتبی مردمی را طی شهریور ماه سال‌جاری در استان زنجان 124 فقره اعلام کرد و افزود: همه گزارشات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان قابل پیگیری و رسیدگی هستند.

وی با اشاره به اینکه 116 فقره از شکایات و گزارشات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان متعلق به بخش کالا بوده است، ادامه داد: 92 مورد از شکایات مردمی نیز در زمینه خدمات اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 60 مورد از شکایات مردمی طی شهریور ماه سال‌جاری با جلب رضایت شاکی برطرف شده، اذعان داشت: 80 مورد از شکایات با بررسی‌های صورت گرفته منجر به متخلف شناخته شدن واحد مورد نظر شده است.

شریفی با بیان اینکه 52 مورد از واحدهای صنفی که مردم اقدام به شکایت علیه آنها کرده بودند با بررسی‌های صورت گرفته طی شهریور ماه سال‌جاری غیر متخلف شناخته شد، گفت: 16 مورد از شکایات نیز در حال حاضر در دست بررسی است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول