اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

شورای اسلامی شهر باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد/ اشتغال‌زایی مهمترین نیاز طارم

فرماندار طارم با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد، گفت: اشتغال‌زایی مهمترین نیاز طارم است.

شورای اسلامی شهر باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد/ اشتغال‌زایی مهمترین نیاز طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی صبح امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات خرداد ماه سال‌جاری اظهار داشت: مردم شهرستان طارم در این انتخابات مشارکت 97 درصدی داشتند.

وی افزود: مردم در این انتخابات بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با مشارکت خود حماسه سیاسی را خلق کردند.

فرماندار شهرستان طارم با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل شوراهای اسلامی تصریح کرد: انحراف شوراها از مسیر ماموریت و ناکارآمدی آن‌ها نشان از عدم آشنایی ایشان به وظایف است.

وی از اعضای منتخب شوراهای اسلامی خواست تا با آشنایی کامل از قوانین و وظایف خود، مصوبات را در مسیر قانون به تصویب برسانند.

رجبی افزود: مردم در انتخابات به نوبه خود با انتخاب افراد شایسته حضور خود را نشان دادند و با مشارکت خود به دشمنان نشان دادند که این انقلاب حامی بزرگی چون مردم دارد.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر طارم گفت: شما باید شکرگزار خداوند متعال باشید و باید با عملکرد مطلوب خود جوابگوی خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم باشید.

فرماندار شهرستان طارم افزود: اعضای شورای شهر باید با نهایت تلاش خود در مسیر کسب خیر دنیا و آخرت گام بردارند.

وی با بیان اینکه منتخبین شورا باید در راستای خدمت‌گزاری به مردم گام بردارند، گفت: منتخبین شورا باید پاسخ اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن بدهند.

رجبی اضافه کرد: منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند تا در آینده نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان طارم افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورند.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول