اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت گلستان:

حفظ اشتغال معادن ذغالسنگ اولویت‎ سازمان صنعت گلستان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: حفظ اشتغال معادن ذغالسنگ و رفع مشکلات کارگری آنها از اولویت‎های این سازمان است.

حفظ اشتغال معادن ذغالسنگ اولویت‎ سازمان صنعت گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در جلسه بررسی مشکلات معادن ذغالسنگ استان گلستان با حضور فرمانداران شهرستان‎های آزادشهر و رامیان و نمایندگان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان و مدیران معادن ذغالسنگ استان بر رفع مشکلات معادن ذغالسنگ استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با عنایت به اشتغالزایی معادن ذغالسنگ و نقش بسزایی که می‎توانند در توسعه اقتصادی استان داشته باشند، ضرورت دارد رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه فعالیت بدون دغدغه برای آنها در دستور کار ارگان‎های متولی قرار گیرد.

وفایی افزود: این سازمان پیگیری از طریق دستگاه‎ها و ارگان‎های مرتبط با این بخش به منظور رفع مشکلات موجود را در دستور کار خود قرار داده و همچون گذشته پیگیری‎های لازم تا حصول نتیجه را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حفظ اشتغال معادن ذغالسنگ و رفع مشکلات کارگری آنها را نیز از اولویت‎های سازمان متبوع خود دانست و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات معادن به انجام خواهد رساند و از معدنکاران استان نیز انتظار دارد برای فراهم کردن شرایط مناسب کاری برای نیروی کار و رفع مشکلات کارگری اقدام کنند.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‎های آزادشهر و رامیان نیز رفع مشکلات معادن ذغالسنگ را از مهمترین دغدغه‎ها برشمردند و از دستگاه‎های متولی خواستند با جدیت مشکلات این معادن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/2307/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول