اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی سمینار ملی مهندسی سطح خبر داد

پذیرش 143 مقاله در دانشگاه صنعتی اصفهان

دبیر علمی سمینار ملی مهندسی سطح گفت: 143 مقاله در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرفته شده که 113 مقاله به صورت شفاهی و 30 مقاله به صورت پوستر بوده است.

پذیرش 143 مقاله در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان دقایقی پیش در چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح بهنام لطفی در مورد گزارشات آنالیزه کمی و موضوعی مقالات ارائه شده در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تعداد مقالات پذیرفته شده در دانشگاه اصفهان 143 مقاله است که از بین این مقالات 113 مقاله به صورت شفاهی و 30 مقاله به صورت پوستر ارائه شده است که موضوعات این مقالات مرتبط با مهندسی سطح بوده است.

وی افزود: در میان مقالات ارائه شده بیشترین مقالات شفاهی در زمینه لایه‌های نازک 23 مقاله، فناوری نانو در مهندسی سطح 15 مقاله، ارزیابی کیفیت سطوح 14 مقاله، پوشش نفوذی 14 مقاله، پوشش حرارتی 9 مقاله، آبکاری الکتریکی هفت مقاله و شبیه‌سازی در فرآیند سطحی چهار مقاله بوده است.

وی در ادامه آمار توزیع نویسندگان مقالات را تشریح کرد و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان 16، دانشگاه مالک اشتر 14، دانشگاه شهید باهنر کرمان 12 مقاله را ارائه داده‌اند که ما به عنوان یک نوآوری تصمیم گرفته‌ایم که در راستای تبادل علمی بیشتر مقالات را به صورت شفاهی ارائه دهیم و در همین زمینه چند استاد از مفاخر دانشگاه را برای این کار در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/2301/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول