اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

صنعتگران به فکر ارائه راهکار باشند

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صنعتگران به فکر ارائه راهکار باشند.

صنعتگران به فکر ارائه راهکار باشند

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اکنون در مجموع مردم ایران یک امیدواری خوبی دارند و مطمئناً این امیدواری نیز به پویایی صنعت هم کمک می‌کند.

وی افزود: در شرایط کنونی هر چه رونق اقتصادی بالاتر برود، تورم هم پایین‌تر می‌آید و همه این مسائل در صنعت و تولید تاثیر مستقیم می‌گذارد.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: در همه جوامع یکی از بزرگ‌ترین معضلات و مشکلات، موضوع بیکاری است که این موضوع هم تولید فقر می‌کند و هم سبب ورشکستگی صنعتگران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای جامعه صنعتی در ایران نسبت به همکاران خود یک وظیفه انسانی دارند و آن هم رفع مشکلات آن‌ها است که در صورت بروز مشکل باید به یاری آنان بشتابند.

سهل‌آبادی با بیان این‌که جامعه صنعتگران استان به شدت به آینده امیدوار است، ادامه داد: اکنون مسئولان اقتصادی و صنعتی ایران همان حرف‌های ما را می‌زنند و موضوع باز کردن «ال سی» در ایران در حال بازگشتن به جایگاه اصلی خود است.

وی ادامه داد: امیدواریم تمام حرف‌هایی که مسئولان در این زمینه عنوان کرده‌اند به آن‌ها جامه عمل بپوشانند و از سوی دیگر صنعتگران نیز باید نظرات اصلاحی خود را بیان کنند.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین گفت: تاکنون از جامعه صنعتی اصفهان پیشنهادهای موثر و خوبی به مسئولان کشور ارائه شده و با توجه به نشست اخیر مسئولان اتاق‌های صنعت، معدن و تجارت کشور با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است پیشنهادهای موثری ارایه شود که مهم‌ترین آن واگذاری تصدی‌گری‌ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به این‌که جامعه صنعتی ایران به شدت آماده به خدمت است، امیدواریم با باز شدن گره‌های کور، شاهد رشد روز افزون این موضوع در جامعه باشیم.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به انتصاب قوی‌ترین مردان اقتصادی در مناصب اقتصادی، تولیدی و صنعتی کشور خیلی خوشحالیم که دولت یازدهم روش آزمون و خطا را کنار گذاشت و از افرادی استفاده کرد که آزمایش خود را پس داده‌اند.

وی ضمن تاکید بر این‌که ما به تیم اقتصادی دولت اطمینان کامل داریم، خاطرنشان کرد: باید این توانمندی در استان‌ها نیز مشهود و ملموس باشد و این تغییرات در استان اصفهان با توجه به انتصاب استاندار جدید استان امیدواری زیادی ایجاد کرده است.

سهل‌آبادی خطاب به استاندار اصفهان گفت: این استان یک استان بزرگ صنعتی است و مسئولان آن باید زیرساخت و خمیرمایه آن را فراهم کنند تا دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی ضمن اشاره به این‌که یکی از معضلات این شهر صنایع آلاینده بوده و باید در این زمینه فکری شود از روند خارج شدن سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران از استان اصفهان نیز انتقاد کرد و افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران به تازگی و در اثر برخی مسایل خاص از استان اصفهان خارج و استان دیگری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردند.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن تاسف از این‌که در صنایع استان اصفهان به‌ویژه صنایع مواد غذایی برند معتبر و بین‌المللی وجود ندارد، ادامه داد: امیدواریم در بحث مواد غذایی نیز پس از رفع برخی مشکلات، سرمایه‌گذاران خوبی جذب شود.

گفتنی است، طی چند سال گذشته و بر اثر نظارت‌های بعضاً سلیقه‌ای تعدادی از کارخانه‌های تولیدی به‌ویژه تولید مواد غذایی استان اصفهان از این استان به استان‌های دیگری نقل مکان کردند تا از این نوع برخورد‌ها در امان بمانند.

انتهای پیام/2301/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول