اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح

برگزاری نیمی از سمینارها در دانشگاه صنعتی اصفهان

رئیس چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح گفت: بیش از نیمی از سمینارهای ملی مهندسی سطح در اصفهان و دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود.

برگزاری نیمی از سمینارها در دانشگاه صنعتی اصفهان

دقایقی پیش چهاردهمین سمینار ملی  مهندسی سطح در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که در این سمینار مهدی صالحی رئیس این سمینار اظهار کرد: در حال حاضر 6 سمینار ملی و 5 سمینار جهانی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شده و تاکنون بیش از نیمی از سمینارها در این دانشگاه بوده است.

وی در ادامه افزود: مهندسی سطح در ارتباط با مباحث مربوط، مربوط به سطح است به این صورت است که ما بتوانیم روی سطح عملیاتی برای مقاومت‌سازی انجام دهیم که در کشورهای پیشرفته بیش از 8 درصد خالص ملی برای استعداد‌های سطحی است.

رئیس چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح ادامه داد: اگر اقتصاد کشور 500 میلیارد دلار برآورد کنیم 10 درصد از این تولید ملی و 50 میلیارد در طی 20 سال گذشته در سطح صنایع بوده و در حال حاضر صنایعی مانند فولاد مبارکه و ذوب‌آهن را در برمی‌گیرد.

وی افزود: مباحث مهندسی بحث بسیار گسترده‌ای است و در سالهای گذشته بر تقویت مباحث موشکی هلی‌کوپتر، ساپورت و کامپوزیت‌های بدنه هلی‌کوپتر پیشرفت‌های چشمگیری را داشتیم.

صالحی در پایان افزود: یکی از مراکزی که امروزه بسیار مطرح است و با دانشگاه صنعتی فعالیت ویژه‌ای دارد شرکت تنها است که با همت این شرکت دانشگاه صنعتی اصفهان پیشرفت‌های چشمگیری را طی می‌کند و امیدواریم افراد قابلی را در این زمینه تحویل جامعه دهیم.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول