اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست سال‌جاری انجام شد

جابه‌جایی بیش از 8 میلیون مرسوله پستی در استان البرز

مدیرکل اداره پست استان البرز گفت: طی سه ماه نخست سال‌جاری بیش از هشت میلیون مرسوله توسط این اداره جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی بیش از 8 میلیون مرسوله پستی در استان البرز

غلامرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اداره پست استان البرز به عنوان امانت‌دار مردم تمام تلاش خود را برای انجام صحیح و قانونمند این وظایف به کار بسته است.

وی تصریح کرد: همچنین اداره پست این استان همکاری خوبی با دستگاه‌های مختلف از جمله نهادهای خدماتی مانند ادارات آب، برق و دادگستری داشته و مرسولات و قبوض این ادارات را با دقت فراوان در سطح استان توزیع می‌کند.

مدیرکل اداره پست استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه تعداد مرسوله توسط این اداره جابه‌جا می‌شود؟ گفت: در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد بیش از سه میلیون و 462 هزار مرسوله از خارج استان در اختیار اداره پست البرز قرار گرفته و این اداره مرسولات فوق  را توزیع کرده است.

حمیدی افزود: همچنین در این مدت بیش از پنج میلیون و 353 هزار مرسوله نیز در داخل استان توسط این اداره جابه‌جا شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بنابراین در مجموع طی سه ماه اول سال 92 بیش از هشت میلیون و 815 هزار مرسوله توسط اداره پست استان البرز جا‌به‌جا شده است.

مدیرکل اداره پست استان البرز ادامه داد: این تعداد شامل قبوض مختلف آب، برق و گاز، نامه‌های اداری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و همچنین ابلاغیه‌های نهادهای قضایی و دادگستری استان البرز نیز می‌شود.

حمیدی تاکید کرد: ماموران اداره پست استان البرز با وجود مشکلات و سختی‌های این کار تمام تلاش خود را برای اینکه امانت‌های مردم به سالم و با دقت فراوان در اختیار شهروندان قرار گیرد، تلاش بسیار زیادی انجام داده و می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: هدف ما افزایش رضایتمندی مردم است و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم میزان رضایت شهروندان را در این استان ارتقا دهیم.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول