اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

پیش از ظهر امروز

جشن هوشمند‌سازی مدارس در اصفهان برگزار شد

پیش از ظهر امروز، جشن هوشمند‌سازی مدارس به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر اصفهان برگزار شد و با برگزاری این جشن‌ها فرهنگ استفاده از فناوری‌های روز دنیا در مدارس نهادینه می‌شود.

جشن هوشمند‌سازی مدارس در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که از چند سال گذشته تاکنون این موضوع با جدیت در سطح مدارس اجرا می‌شود.

البته آموزش و پرورش اصفهان در راستای اجرای این طرح در مدارس یکی از استان‌های فعال و پیشتاز در سطح کشور بوده است و هر ساله تعداد بیشتری از مدارس استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار می‌گیرند.

پیش از ظهر امروز نیز جشن هوشمند‌سازی مدارس به صورت نمادین دبیرستان زنده‌یاد مجلسی واقع در شهر اصفهان برگزار شد و با برگزاری این جشن‌ها فرهنگ استفاده از فناوری‌های روز دنیا در مدارس نهادینه می‌شود.

این جشن با حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان برگزار شده و اهداف آموزش و پرورش در راستای قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی در این جشن برای دانش‌آموزان تبیین شده است.

از سه سال گذشته تاکنون دانش‌آموزان استان با طرح جدید هوشمند‌سازی مدارس مواجه شده‌اند و با اجرای این طرح آموزش‌های معلمان در مدارس با استفاده از فناوری‌های روز دنیا به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و رویکرد‌های آموزش و پرورش است و با قرار گرفتن دانش‌آموزان در مسیر هوشمند‌سازی اطلاعات این افراد به‌روز می‌شود.

در حال حاضر دنیا رو به پیشرفت و توسعه است و دانش‌آموزان نیز به عنوان آینده‌سازان جامعه باید با پیشرفت‌های نوین دنیا همگام باشند و به این دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا در مدارس یکی از نیاز‌های امروز دانش‌آموزان ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر 2 هزار و 614 مدرسه و 7 هزار و 801 کلاس درس در سطح استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار دارند و 2 هزار و 508 مدرسه نیز در سطح استان به شبکه پر‌سرعت اینترنت متصل شده است.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول