اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر خبر داد.

هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، خلیل رضایی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت باید در دستور کار قرار گیرد و در سال تحصیلی جاری در این مسیر اهتمام جدی داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: بدون تردید رکن رکین مجموعه آموزش و پرورش معلم است و اگر بخواهیم به اهداف بلند و والای تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم باید با رفع مشکلات، انگیزه لازم برای پیشبرد این اهداف مقدس در آنان بوجود آورد تا بر اساس پشتکار، نوآوری و خلاقیت و بدون دغدغه‌ای در راستای آموزش و پرورش تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اگر بخواهیم کشوری سربلند و قدرتمند داشته باشیم باید به مسئله تعلیم و تربیت توجه ویژه شود، زیرا توسعه و پیشرفت هر کشوری در گرو توجه به آموزش و پرورش آن کشور است.

وی یادآور شد: امسال شاهد موفقیت استان بوشهر در آغاز سال تحصیلی بودیم و بیش از 7 هزار و 137 کلاس درس بدون هیچ مشکلی سال جدید را آغاز کردند و انتظار داریم در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری به موفقیت‌های لازم برسیم.

رضایی گفت: افزایش تجهیزات و بهبود امکانات تحصیلی دانش‌آموزان از اولویت‌های این اداره کل است که بحمدالله به توفیقات خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 65 میلیارد ریالی برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: برای هوشمندسازی کلاس‌های درس 5 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات اختصاص یافته و 800 میلیون تومان نیز کمک داوطلبانه از اولیای دانش‌آموزان جمع‌آوری شده است.

وی ابراز داشت: از همه توان و امکانات موجود برای رشد و تعالی سطح کیفی تعلیم و تربیت در استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول