اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی پارسیان:

آینده‌ای روشن در انتظار روستاهای الحاق یافته به فارس است

عضو سه دوره شورای اسلامی روستای فارسی گفت: آینده بسیار روشنی در انتظار روستاهای الحاق یافته به فارس از طریق شهرستان ساحلی لامرد است.

آینده‌ای روشن در انتظار روستاهای الحاق یافته به فارس است

خالد غانم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: آینده بسیار روشنی در انتظار روستاهای الحاق یافته به فارس از طریق شهرستان ساحلی لامرد است.

وی افزود: هم‌اکنون مردم پنج روستای الحاق یافته به استان فارس از این مصوبه هیئت دولت حمایت کرده و از این اتفاق بسیار خرسند هستند.

عضو سه دوره شورای اسلامی روستای فارسی با بیان اینکه مخالفت‌های ایجاد شده در راستای الحاق فارس به خلیج فارس چیزی طبیعی است گفت: برخی‌ها از بیرون این روستاها در تلاشند تا احساسات مردم در این زمینه برانگیخته شود که طبیعی است، اما از سوی دیگر مردم می‌دانند که پیشرفت‌های عمرانی و اقتصادی، رشد وسیع و سریع را در آینده نزدیک خواهند داشت.

استاد دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی پارسیان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا طومار اعتراض‌آمیزی توسط اهالی روستاهای تازه الحاق شده به شهرستان ساحلی لامرد امضا شده است بیان داشت: در خارج از محدوده ملحق شده به فارس و در مرکز شهرستان پارسیان، برخی به دنبال تحریک احساسات و جمع‌آوری طومار اعتراض‌آمیز هستند، اما با تمام تلاش‌های این افراد، تاکنون هیچ کدام از ساکنان روستای فارسی این طومار را امضا نکرده‌اند و در دیگر روستاهای ملحق شده نیز همین اتفاق رخ داده است.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ساحلی لامرد به منظور بررسی مشکلات این پنج روستا، به صورت روزمره و مستمر در این مناطق حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول