اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

محل شهادت شهدای خلیج فارس 16 مهرماه گلباران می‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 16مهرماه محل شهادت شهدای خلیج فارس در آب‌های نیلگون خلیج فارس گلباران می‌شود.

محل شهادت شهدای خلیج فارس 16 مهرماه گلباران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، غلامعباس احمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای خلیج فارس شهیدان مهدوی و توسلی در خورموج اظهارداشت: شهدای خلیج‌فارس شهدای ملی ما هستند و نگاه ما هم باید به این شهدا نگاه فراشهرستانی، استانی و حتی فراملی باشد.

وی با بیان اینکه شهدای خلیج فارس هیمنه استکبار جهانی را در آب‌های خلیج فارس ‌شکستند تصریح کرد: 16مهرماه محل شهادت شهدای خلیج فارس در آب‌های خلیج فارس گلباران می‌شود‌، 17 مهرماه نیز مراسم این شهدا در مرکز استان، 18 مهرماه در بخش خشت و یادواره‌ای در این روز بعد از نماز مغرب وعشاء نیر بر تربت پاک و مطهر شهیدان مهدوی و توسلی در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: شهدای خلیج فارس که در نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس به شهادت رسیدند باید بیشتر به جوانان به ویژه دانش آموزان معرفی شوند.

فرمانده یگان پدافند نیروی دریایی سپاه بوشهر نیز گفت: شهدای خلیج فارس الگویی برای همه ما پاسداران، بسیجیان، مردم و آیندگان این مرزو بوم هستند.

محمد حاج صابر از مسئولان ذیربط خواست تا تمثال سردار شهید مهدوی تهیه و در ورودی شهر خورموج نصب شود.

فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت: در تمام مدارس شهرستان دشتی مسئولین در مراسم صبحگاه دانش آموزان حضور و پیرامون ابعاد شخصیتی شهدای خلیج فارس سخنرانی خواهند کرد.

سید علی هاشمی گفت: هشت تن از شهدای خلیج‌فارس هیمنه استکبار را در جهان شکستند که در تاریخ ثبت شد و نام این شهدا در ذهن استکبار پاک نخواهدشد.

وی افزود: امروز استکبار از پرورش مهدوی‌ها در هراس است زیرا یقین دارند همانطور که در تمام سرزمین‌ پهناور ایران اسلامی بسیجیان حضور دارند ‌و نقش آفرینی می‌کنند نظام مقدس جمهوری اسلامی مهدوی‌‌هایی را نیز پرورش داده است.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد مراسم شهدای خلیج فارس در روز پنجشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء بر تربت پاک و مطهر شهدا در روستای بحیری دشتی برگزار شود.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول