اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار گلستان:

سرویس‎های جاسوسی نقاط مرزی کشور را هدف قرار داده‌اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: سرویس‎های جاسوسی بیگانگان همواره با بهره‎گیری از شگردهای مختلف و دادن وعده و وعیدهای پوچ و حتی توسل به زور و ایجاد رعب و وحشت، قصد کسب اخبار و اطلاعات از داخل و نقاط مرزی کشور را دارند.

سرویس‎های جاسوسی نقاط مرزی کشور را هدف قرار داده‌اند

علیرضا جمشیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان به بیان چهار مورد از اقداماتی که همواره باید در حوزه مرزبانی و مرزنشینی مورد توجه و تأکید قرار بگیرد پرداخت و اظهار داشت: کسب اخبار مناسب، به سرعت و به موقع و انتقال سریع اخبار یکی از نکات مهم در این حوزه است که نقش مرزنشینان به عنوان چشم مورد اعتماد نظام دینی در این حوزه بسیار برجسته و پررنگ خواهد بود.

سرویس‎های اطلاعاتی قصد کسب اطلاعات از داخل و نقاط مرزی کشور را دارند

وی حفظ اسرار را دومین ویژگی مهم در این حوزه برشمرد و اذعان داشت: امروز یکی از خطرات جدی ما در حوزه مرزبانی نفوذ صهیونیست‎ها و آمریکایی‎ها به وسیله منافقین و مزدورانشان در اقصی نقاط مرزی کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: سرویس‎های اطلاعاتی و جاسوسی وابسته به آنها همواره با بهره‎گیری از شگردهای مختلف و با دادن وعده و وعیدهای پوچ و حتی توسل به زور و ایجاد رعب و وحشت، قصد کسب اخبار و اطلاعات از داخل و نقاط مرزی کشور را دارند تا به توطئه و دشمنی علیه ملت و نظام دینی بپردازند.

کنترل مرزها تنها نباید مختص به نیروهای نظامی و مرزبانی باشد

جمشیدی نظارت و کنترل مستمر و دائمی در دفاع از مرز را یکی دیگر از اقدامات برجسته در این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: نظارت و کنترل مستمر تنها نباید مختص به نیروهای نظامی و مرزبانی باشد بلکه تک‎تک افراد، خانواده‎ها، گروه‎ها و اقوام مرزنشین ما باید این مهم را به عنوان یک وظیفه و رسالت خطیر به عهده داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان داشتن نگاه پیشگیرانه را چهارمین اقدام مهم در حوزه مرزها دانست و تأکید کرد: داشتن اعتقاد و باور پیشگیرانه در مقابل هرگونه سوءاستفاده و تعرض بیگانگان از نکات اساسی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و هرگز نباید در چنین اموری اختلاف سلیقه در بین دولتمردان وجود داشته باشد بلکه در امور پیشگیرانه داشتن وحدت رویه و وحدت نظر بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

جمشیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز نیروهای مسلح ما از مردم جدا نیستند و همه آنها فرزندان نظام اسلامی به شمار می‎روند.

وی افزود: این یک باور و واقعیت قابل لمس است که مرزبانان و مرزنشینان ما در کنار هم، هم‎پوشان و تکمیل‎کننده یکدیگر هستند و جانانه در مقابل هر تعرضی از سوی بیگانگان ایستادگی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تردید نداشته باشید تا زمانی که روحیه بسیجی و انقلابی و تابعیت از رهنمودهای هوشمندانه و الهام‎بخش مقام معظم رهبری در میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد، هیچ بیگانه‎ای قادر به دست‌اندازی و تعرض به خاک میهن اسلامی نخواهد بود.

انتهای پیام/2307/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول