اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مرزهای گلستان از امنیت بالایی برخوردار است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مرزهای استان گلستان به همت مرزنشینان غیور و مرزبانان جان برکف، از امنیت بسیار بالایی برخوردار و بهره‌مند است.

مرزهای گلستان از امنیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در همایش مرزبانان و مرزنشینان استان گلستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار داشت: به لطف الهی مرزنشینان ما با نگاه اعتقادی و ولایت‎مداری از کیان مرزهای نظام اسلامی در مقابل هرگونه تعرض و تجاوزی محافظت و حراست می‎کنند.

هیچگونه چالشی در نقاط مرزی گلستان وجود ندارد

وی ادامه داد: به لطف الهی در استان گلستان به لطف نعمت وحدت، یکپارچگی و همدلی موجود، فضای نقاط مرزی استان، فضای امن و برخورداری است و هیچگونه چالش و مسئله‎ای در این حوزه وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: قطعا امنیتی که امروز در داخل و نقاط مرزی کشور وجود دارد را مدیون خون شهدا و ایثارگرانی هستیم که طی هشت سال دفاع مقدس، تجربه‎ای ماندگار در جبهه‎های حق علیه باطل از خود بر جای گذاردند تا امروز هیچ بیگانه‎ای تصور تجاوز به خاک میهن اسلامی را حتی به ذهن خود راه ندهد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور و توانمند ایران اسلامی  به صورت شبانه‎روزی در حال پاسداری از مرزهای کشور و حفظ امنیت نقاط مرزی هستند و در این راه تا پای جان هم پیش می‌روند.

وی افزود: مجموعه نیروهای مقتدر انتظامی و جان برکفان مرزبانی برای حفظ امنیت داخلی و مرزی با اعتقاد و باور دینی و قلبی خود در حال خدمت‎رسانی به مردم هستند تا گزندی از ناحیه اشرار، اراذل و اوباش، زیاده‎خواهان و همه آنهایی که به هر دلیلی امنیت مردم را با چالش روبه‌رو می‎سازند، به جامعه وارد نگردد.

وی امنیت را یک نعمت الهی دانست که باید هنر حفظ و حراست از آن به گونه‎ای در جامعه وجود داشته باشد تا آثار آن آشکار و قابل لمس باشد.   

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان داشت: اساسا امنیت آنقدر ارزشمند است که زمانی که حضرت ابراهیم (ع) پس از آنکه خانه کعبه را مورد بازسازی قرار داده و هاجر و اسماعیل (ع) را در آنجا مستقر می‎سازد از خداوند متعال می‎خواهد که این سرزمین را امن قرار دهد.

وی وجود امنیت را یکی از تفاوت‎های آشکار بین جوامع دینی و لائیک برشمرد و تصریح کرد: این یک واقعیت و تحلیل جامعه شناسان است که هر چه جامعه مؤمن‎تر باشد، امنیت بیشتر و هرچه مردم در جامعه‎ای بدور از باورهای دینی و اعتقادات مذهبی باشند، امنیت عمومی هم کمرنگ‎تر خواهد شد.

انتهای پیام/2307/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول