اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاصله یک هفته به پایان

پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ 13 ساله‌های فوتبال قم شد

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با بهترین عملکرد و بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دور رفت لیگ فوتبال نونهالان زیر 13 سال قم دست یافت.

پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ 13 ساله‌های فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال برای نخستین بار، رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی زیر 13 سال برگزار می‌شود و طی آن هفت تیم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 13 سال هنگ، خورشید، افشید، پارسا، پرسپولیس، صبای قم و فینال تیم‌های شرکت‌کننده در نخستین دوره مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم محسوب می‌شوند و تاکنون تیم پرسپولیس در صدر قرار دارد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی باید شش هفته در دور رفت و شش هفته در دور برگشت با یکدیگر به رقابت بپردازند در حالی که تاکنون پنج هفته از بازی‌های دور رفت برگزار شده و تیم پرسپولیس صدرنشین جدول است.

در هفته پنجم و ما قبل پایانی از دور رفت این بازی‌ها دوشنبه شب سه دیدار در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 13 سال پرسپولیس، هنگ و افشید با نتایج جالب توجه موفق به شکست تیم‌های مقابل خود شدند.

در بازی‌های برگزار شده این هفته، جدالی حساس و مهم بین تیم‌های فوتبال نونهالان صبای قم و پرسپولیس به انجام رسید که طی آن شاگردان مهدی رضایی‌نژاد در تیم فوتبال نونهالان زیر 13 سال پرسپولیس قم موفق شدند با نتیجه عجیب پنج بر صفر صبای قم را در هم بکوبند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده، یکی از جذاب‌ترین مسابقات بین تیم‌های فوتبال نونهالان زیر 13 سال افشید و پارسا به انجام رسید و طی آن فوتبالیست‌های تیم افشید نیز جشنواره‌ای از گل به راه انداختند و توانستند با پنج گل تیم پارسا را شکست بدهند.

در سومین دیدار از هفته ششم مسابقات دور رفت لیگ رده سنی نونهالان زیر 13 سال فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال هنگ و خورشید به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این هنگی‌ها بودند که توانستند با سه گل حریف خود را شکست بدهند.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها و تا پیش از هفته پایانی دور رفت نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال باشگاه‌های استان قم، تیم فوتبال نونهالان زیر 13 سال پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و دیگر رقبا در تلاش برای رسیدن به صدر در تعقیب این تیم هستند.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول