اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اردبیل:

ازدواج جوانان آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل گفت: توسعه و تقویت فرهنگ ازدواج می‌تواند با نشاط و شادابی جامعه به ارتقای مؤلفه شناخت و بصیرت کمک کرده و آسیب‌ها را به حداقل برساند.

ازدواج جوانان آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نوید محمدنیا عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوثر اظهار داشت: اگر می‌خواهیم ازدواج آسان را در جامعه نهادینه کنیم ابتدا باید این امر به صورت عملی و توسط خانواده مسئولان دستگاه‌های اجرایی، افراد شاخص و گروه‌های مرجع در جامعه انجام شود.

وی تصریح کرد: ازدواج زمانی در جامعه به صورت به هنگام، آگاهانه و آسان واقع می‌شود که تغییر نگرش محسوسی در عموم مردم و خانواده‌ها مشاهده شود.

محمدنیا خاطر نشان کرد: ازدواجی که ناشی از این تغییر مثبت باشد بطور حتم منجر به تقویت هویت دینی و ملی، ارتقا سرمایه اجتماعی و افزایش معقول جمعیت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در ستاد ساماندهی امور جوانان باید اولویت با نگاه فرابخشی و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو ستاد باشد که برنامه‌ریزی و تسهیل ازدواج جوانان نیز نیازمند این نگرش و اقدامات عملی برگرفته از این رویکرد است.

وی با تشریح وظایف ستاد و ظرفیت مناسب کمیته‌های تخصصی به عنوان مرکزی برای بررسی‌های کارشناسی و ایجاد پیش مصوبات مدبرانه، کمبود اعتبارات لازم برای پیشبرد اقدامات فرهنگی و امور جوانان را از موانع و مشکلات عمده در این خصوص برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همچنین بر ضرورت تصمیم‌سازی کمیته‌ها ذیل ستاد براساس محورها و شاخص‌های امور جوانان که مصوب شورای عالی جوانان است، تاکید کرد.

انتهای پیام/62006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول