اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان همدان خبر داد

اجرای 18 برنامه همزمان با هفته ازدواج در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 18 برنامه در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) و به مناسبت هفته ازدواج در همدان خبر داد.

اجرای 18 برنامه همزمان با هفته ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید عبدی افتخاری پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته ازدواج خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما در راستای مقید بودن جوانان به سنت حسنه نبی اکرم(ص) و انجام فرایض ائمه معصومین(ع) در امر ازدواج است.

وی افزود: اجرای 18 برنامه در آستانه هفته ازدواج در سراسر استان همدان در نظر گرفته شده که هدف از ایجاد این برنامه‌ها نگاه ویژه بر امر ازدواج و هموار ساختن مسیر برای جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از همه دستگاه‌های متولی امور جوانان خواست تا در کنار سلامت جوانان، به اشتغال و خصوصاً ازدواج نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به ازدواج آگاهانه و ساده افزود: متأسفانه تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌های خانواده‌ها از جمله تهیه جهیزیه سنگین، گاهاً جوانان را از متن کار دور کرده و به حاشیه می‌کشاند.

افتخاری با اشاره به قرار دادن آموزه‌های دینی در صدر امور خاطرنشان کرد: نگاه جمعی باید به صورتی باشد که ازدواج ساده را در راستای تقویت و تحکیم زندگی قرار دهد.

وی ادامه داد: باید حجم تعداد ازدواج‌های آگاهانه و پایدار را بالا برده و تمایل جوانان را بر ازدواج بیشتر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: تنها یک دستگاه، نمی‌تواند در راستای ازدواج قدم قابل توجه‌ای داشته باشد و نیاز به همکاری سایر بخش‌ها نیز وجود دارد.

 وی در ادامه گفت: شخصیت‌ها و نهادهایی که نگاه ویژه به ازدواج داشته‌اند و سنت حسنه پیامبر را در این امر به کار گرفته‌اند، در جشنواره ازدواج امسال تقدیر می‌شوند.

افتخاری در بحث مسکن جوانان نیز اظهار داشت: متولی امر مسکن، وزارت راه و مسکن است و آنها نیز در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به مسکن مهر جوانان دارند و وظیفه ما پیشنهادهای معقولانه در این راستا است.

انتهای پیام/89026/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول