اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز ساعت 19 صورت می‌گیرد

جشن ازدواج 400 زوج دانشجو در اصفهان

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت:جشن بزرگ ازدواج دانشجویی برای 400 زوج از دانشجویان دانشگاه پیام نور در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی شامگاه دوشنبه مورخ 15 مهرماه ساعت 19برگزار می‌شود.

جشن ازدواج 400 زوج دانشجو در اصفهان

حجت‌الاسلام جعفر عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان خبر داد.

وی بیان کرد: جشن بزرگ ازدواج دانشجویی برای 400 زوج از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی شامگاه دوشنبه مورخ 15 مهرماه ساعت 19 برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: با توجه به عدم توانایی نهاد رهبری دانشگاه‌ها برای پرداخت هدیه‌ها مثل سکه بهار آزادی و برنامه‌های تشویقی چون اردوی مشهد به زوج‌های دانشجوی امسال، نهاد دفتر رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان با همکاری و حمایت رئیس این دانشگاه، تلاش کرده که حداقل بتوانیم برنامه‌ای در حد وسع خود برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: هدف از برگزاری ازدواج‌های دانشجویی فرهنگ‌سازی برای زوج‌های جوان است، زیرا ازدواج‌های دانشجویی از ساده‌ترین ازدواج‌هایی است که صورت می‌گیرد.

عمادی تصریح کرد: کسانی که برای شرکت در جشن حضور پیدا خواهند کرد، افرادی هستند که در کارگاه‌های شهریورماه که با حضور اساتیدی چون حجت‌الاسلام و المسلمین دهنوی و سرکار خانم دکتر عشقی‌نژاد برگزار گردید، حضور داشته‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: نویدهایی مبنی بر استمرار اردوهای مشهد برای ثبت‌نام‌کنندگان امسال ازدواج دانشجویی قطعی شده و در کل کشور انشاالله اجرا خواهد شد، شاید دیگر ما جشنی به این شکل برگزار نکنیم و فقط کارگاه‌ها را با توجه به بازخورد خوبی که داشت در سال آینده هم ادامه دهیم.

انتهای پیام/63001/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول