اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

امنیت بدون مشارکت مردم ماندگاری ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ امنیت بدون حضور مردم ماندگاری و بقایی ندارد و در این زمینه باید همه احساس مسئولیت کرده و پای کار بیایند.

امنیت بدون مشارکت مردم ماندگاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه نظم و امنیت در اردبیل اظهار داشت: آنچه که در این باب همه ما باید به خاطر داشته باشیم اینکه دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده باید با قانون، نظم و انضباط آشنا شده و این امر در ابعاد مختلف نهادینه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز به شایسته‌ترین ابزارها در دفع تهدیدها و ناهنجاری‌ها مجهز شده و از این جهت کشورمان و استان اردبیل از امن‌ترین مناطق هستند که این امنیت در سایه مشارکت آحاد مردم تحقق یافته است.

محمودزاده دانایی و تحصیل علم را پایه و اساس نظم و انضباط جامعه اعلام کرد و افزود: تأثیر آموزش و پرورش در فرهنگسازی جامعه و ایجاد بستر امنیت ویژه و فوق‌العاده است و پلیس با بسترسازی فرهنگی و اجتماعی در حوزه امنیت موفق عمل می‌کند.

این مسئول احساس امنیت را به مانند داشتن سلامتی ضروری و حیاتی توصیف کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با درک صحیح از واقعیت‌ها با ارائه آموزش همگانی و اقداماتی در راستای آگاه‌سازی و آموزش دانش‌آموزان وارد شده و در صدد ارتقای امنیت در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش تعامل خوبی را با نیروی انتظامی و دستگاه‌های ذیربط داشته که این کار قطعاً به تولید امنیت بیشتر کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: ‌ایجاد فضای امن تحصیل علم برای دانش‌آموزان یک امر مهم در جامعه برای ناجا به شمار می‌رود که ما جا دارد از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه این نیروها قدردانی کنیم.

محمودزاده بیان کرد: پیشرفت، تعالی و نیل به اهداف ارزشمند جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت در سایه امنیت، آرامش و حمایت نیروی انتظامی تحقق می‌یابد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در ادامه یادآور شد: به یقین نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده امنیت و آرامش اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه بوده و به عنوان یکى از نهادهاى مهم و بنیادین اجتماعى و امنیتى است و بدون تردید پیشرفت، تعالی و نیل به اهداف ارزشمند جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف در سایه امنیت، آرامش و حمایت نیروی انتظامی حاصل می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان این عرصه گفت: آنچه که در حوزه تعلیم و تربیت به عنوان یک اصل ضروری مورد نیاز است برقراری فضای آرام و کم تنش است که در سایه نیروی انتظامی تحقق یافته و به ثمر می‌نشیند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول