اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

وضعیت امنیت در بوشهر مطلوب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: وضعیت امنیت در استان بوشهر یک وضعیت مطلوبی است که این امنیت موجب ارتقای شاخص‌های امنیتی در بخش‌های مختلف شده است.

وضعیت امنیت در بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور ظهر امروز در همایش مرزبانان استان بوشهر ، استان بوشهر را با داشتن بیش از 700 کیلومتر مرزآبی در کشور منطقه‌ای استراتژیک اعلام کرد و گفت: استان بوشهر دارای یک موقعیت استراتژیک در ایران اسلامی است و وضعیت امنیت در استان بوشهر یک وضعیت مطلوبی است که این امنیت موجب ارتقای شاخص‌های امنیتی در بخش‌های مختلف شده است.

وی مردم استان بوشهررا مرزدار واقعی  و مدافع همیشگی دانست و گفت: امروز امنیت پایدار، به امنیت اجتماعی وابسته است که امنیت سیاسی را به دنبال دارد و امنیت پایدار در منطقه، امنیت داخل کشور و جهان  را در پی دارد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: برخی افراد فرصت طلب برای بدست آوردن منافع شخصی خود، اقدام به قاچاق کالا می‌کنند که این نوع فعالیت‌ها توسط مردم استان بوشهر صورت نمی‌گیرد.

پرآور با اشاره به اثرات قاچاق کالا درابعاد گوناگون گفت: قاچاق نه تنها به اقتصاد کشور ضربه می‌زند بلکه به تولید و اشتغال  هم صدمه می‌زند که ناامنی اقتصادی و اجتماعی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه فراهم شدن امنیت با تعامل بخش‌های مختلف محقق می‌شود، افزود: برقراری امنیت به افکار عمومی ، آموزش و پرورش، رسانه‌های گروهی و سخت افزاری وابسته است که با تعامل و همکاری این عوامل تحقق می‌یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهربا بیان اینکه بدون حمایت مردم امنیت پایدار حاصل نمی‌شود، افزود: در خیلی از کشورها حضور مردم در مرزها موجب تهدید است در حالی که در ایران اسلامی به دلیل متدین بودن و ولایت‌مدار بودن، مردم به‌عنوان حافظ مرزها محسوب می‌شوند.

انتهای پام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول