اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس ضلعی مهم در ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری است

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس ضلعی مهم در ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری است.

پلیس ضلعی مهم در ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در همایش پلیس امنیت و اصناف با اشاره به نقش پررنگ صنوف در توسعه اقتصادی عنوان کرد: امروزه پلیس نقش پررنگ و تاثیرگذار خود در ارتقاء سطح امنیت را به صورت ملموسی نشان داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: صنعت و معدن از تلاش بی‌شائبه پلیس در ایجاد امنیت برای حوزه کاری صنعت و معدن قدردانی می‌کند.

دیودیده با بیان اهمیت نقش و جایگاه امنیت در افزایش سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی استان تصریح کرد: بدون شک هر سرمایه‌گذاری تا احساس امنیت نکند برای سرمایه‌گذاری وارد استان ما نخواهد شد.

وی با بیان این‌که بحث امنیت در حوزه اصناف از دو جنبه قابل بررسی است، بیان داشت: در وهله اول ایجاد امنیت و در ادامه استمرار آن باید مورد نظر قرار گیرد.

دیودیده با ذکر این نکته که کسبه و صنوف هم در سایه امنیت می‌توانند به رونق اقتصادی خود و جامعه کمک کنند، ابراز داشت: لازمه این امر همکاری هر چه بیشتر صنوف با پلیس است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت با بیان این‌که هیئت رئیسه و رؤسای مجمع باید جلسات و کارشناسی مستمر با هم داشته باشند، ابراز داشت: در سایه همین جلسات مشکلات و معضلات انعکاس و برای رفع آن‌ها راهکار ارائه می‌شود.

وی در ادامه اذعان داشت: مجمع امور صنفی حلقه اتصال بین اصناف و بازاریان با دولت است و در این بین هیئت رئیسه مجمع نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح آگاهی و تحرک در بازار دارد.

دیودیده با تأکید بر این موضوع که باید اصناف در جهت پویایی و ابتکار و خلاقیت گام بردارند، عنوان کرد: یادآوری اهمیت و جایگاه این قشر در جامعه و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌‌های ارزنده آنان در عرصه‌‌های مختلف بسیار مهم است.

انتهای پیام/82008/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول