اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مازندران:

50 درصد امنیت جامعه توسط سربازان تامین می‌شود

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه 50 درصد امنیت جامعه توسط سربازان تامین می‌شود،گفت: فرهنگ‌سازی موجب شد تا پلیس در بخش‌های مختلف حوزه امنیتی با موفقیت روبه‌رو باشد.

50 درصد امنیت جامعه توسط سربازان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری نسب ظهر امروز در همایش آموزش و پرورش و پلیس که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: زیر بنای علمی کشور در آموزش و پرورش فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی در صدد به زیر سوال بردن آموزش و پرورش کشور هستند، افزود: زیرساخت رشد و توسعه از سوی معلمان در آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

این مسئول برنامه‌ریزی و آموزش را سبب تعالی کشور دانست و ادامه داد: فرهنگسازی موجب شد تا پلیس در بخش‌های مختلف حوزه امنیتی با موفقیت روبه رو باشد.

کمک 8 میلیون دانش‌آموز به پلیس

جعفری‌نسب با بیان اینکه برای اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی 8 میلیون دانش‌آموز به کمک پلیس آمدند، بیان داشت: 50 درصد امنیت جامعه را سربازان فراهم می‌کنند، همین اقشار در سال قبل از سربازی به عنوان دانش آموز این جامعه ایفای نقش می‌کردند.

وی در سخنانش در جمع دانش‌آموزان پسر دبیرستانی به حوزه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: همه آسیب‌های جامعه را نباید به آن سوی مرزهای معطوف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در زندگی اجتماعی آسیب‌های اجتماعی ایجاد می‌شود که جوانان را متاثر خود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای افراد سودجو در صدد به انزوا کشیدن جوانان هستند، یادآور شد: برای مصون سازی جوانان و نوجوانان جامعه نیاز است سطح آگاهی این اقشار در مقابل آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد.

جعفری‌نسب به پاکسازی مناطق آلوده و پر خطر مازندران اشاره کرد و ادامه داد: قاچاقچیان ساکن در محله عباس‌آباد نکا تامین‌کننده مواد مخدر چند شهر استان بودند.

وی با بیان اینکه در انجام عملیات پاکسازی عباس‌آباد نکا در منطقه‌ای به مساحت 15 هزار متر 1600 نفر ساکن بودند که از این تعداد 600 نفر از عاملان فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جعفری‌نسب از حکم اعدام 11 نفر از قاچاقچیان عمده در منطقه عباس‌آباد نکا خبر داد و گفت: تاکنون یک نفر از این قاچاقچیان اعدام و بقیه در نوبت قرار دارند.

سهمیه مواد مخدر شهرها مشخص شده بود

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشفیات اخیر مواد مخدر در مازندران دیده شد که بر روی هر بسته سهمیه استان‌ها و شهرها از سوی قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در آن سوی مرزها مشخص شده بود، یادآور شد: دشمنان ما با برنامه‌ریزی قصد از بین بردن هویت جوانان را دارند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف برای تهی کردن این انقلاب برنامه‌ریزی کرده است.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی متعدد داخلی باید جایگزین اهداف دشمن شود، تصریح کرد: مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی توانمندی‌های جوانان را می‌گیرد و آنان را از گردونه انسانیت خارج می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران به محرومیت و فقر دانش‌آموزان محله نو بنیاد ساری اشاره کرد و گفت: 48 دانش‌آموز در اوج فقر تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این محله از مناطق آلوده شهرستان ساری است، افزود: اگر از لحاظ فرهنگی این دانش‌آموزان رها شوند در مدت کوتاهی به عنوان یک فرد متخلف در جامعه معرفی می‌شوند.

جعفری نسب در سخنان خود از مسئولان آموزش و پرورش خواستار شد تا نخبگان و دانش‌آموزان مدارس شهری را برای بازدید و گردش علمی به منطقه نوبنیاد ببرند تا قدر آسایش فعلی و در کنار خانواده بودن را بدانند.

به گزارش فارس، آموزش و پرورش مازندران از سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران به پاس زحماتی که برای ایجاد امنیت استان می‌کشند با اهدا لوح قدردانی کرد.

 غلامرضا سقایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران به دلیل همکاری فرهنگی با نیروی انتظامی در هفته ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول